آخرین اخبار

خانه / مقالات / نکاتی پیرامون ساخت و ایجاد ویدئو در بازاریابی دیجیتالی

نکاتی پیرامون ساخت و ایجاد ویدئو در بازاریابی دیجیتالی

همانطور که می دانید یکی از جذابترین بخش ها در فضای مجازی ویدئوها می باشند. بنابراین محتوای ویدئویی بسیار پرطرفدار است. افرادی که در زمینه ی بازاریابی دیجیتالی فعالیت می کنند، می دانند که برای ایجاد ویدئو می بایست به برخی از نکات توجه کرد. در ادامه به توضیح برخی از این موارد خواهیم پرداخت.

  1. طریقه ی استفاده از محصولتان را نشان دهید با یک شعار به سادگی “خودتان را منتشر کنید” کاربران سایت یوتیوب همین کار را انجام می دهند. بخصوص زمانی که میخواهند محصولات و خدمات خود را نمایش دهند. مکگی می گوید: صاحبان کسب و کارهای کوچک بیشماری هستند که در رابطه با ارسال و ساخت ویدئو فعالیت می کنند.
  2. مشتری خود را بسط دهید در دسامبر سال ۲۰۰۷، جان تاگل، یک مربی گیتار، شروع به ساخت و آپلود ویدئوهایی در رابطه با آموزش گیتار کرد. در فوریه ۲۰۰۸، علاقه مندان به آموزش های او به قدری رشد کرد که سایت مخصوص به خود را راه اندازی کرد. همچنین بازدیدکنندگان او درخواست های زیادی مبنی بر آموزش خصوصی و مجازی از طریق اسکایپ با مبالغی بالا داشتند. او می گوید: من تنها با مردم صحبت کردم و فهمیدم که خواهان چه چیز بیشتری هستند، و سال گذشته تقریبا ۱۰۰۰۰۰ دلار از سایت خود درآمد کسب کردم.
  3. مشتریان خود را سرگرم کنید اینکه ویدئویی را برای سرگرمی افراد اپلود کنید، بسیار ساده است. به عنوان مثال Vimeo یک سایت میزبان ویدئو می باشد که با این هدف ایجاد شد که برای افرادی است که خلاق هستند و ویدئوهایی که خود خلق کرده اند، به اشتراک میگذارند. برای کسب وکارهای کوچک، آپلود ویدئویی با هدف سرگرمی بازدیدکنندگان بیشتری را جذب میکند. که به نوبه ی خود می تواند باعث علاقه ی افراد به محصولات و خدمات شرکت شود.
  4. خدمات منحصربه فرد ارائه دهید LiveCast که دفتر مرکزی آن در ونکوور کاناداست، امکان ایجاد ویدئو و پخش زنده را به صورت مستقیم از موبایل، کامپیوتر و سایر دستگاه ها به کسی که به وب متصل است، فراهم می کند. برای گوردن کوپر که عکاس است این پخش زنده باعث شده کسب و کارش قابلیت منحصر به فردی بگیرد.

پس میتوان گفت ویدئوها بخش مهمی از تبلیغات و بازاریابی را در فضای دیحیتالی بر عهده دارد و با توجه به رقابت بالا در این زمینه بهتر است نکات گفته شده را رعایت کنید.

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp