قوانین و شرایط

با عرض خوش آمد خدمت شما کاربر عزیز. شما ضمن استفاده از آنلاین کالاسان  (Onlinekalasan.com) و خدمات و ابزارهای مرتبط با آن، موافقت خود را با شرایط و تعهد به انجام مفاد توافق‏نامه ‏ای که توسط سایت آنلاین کالاسان تعیین شده، به شرح زیر اعلام کرده‏ اید.

پیش از اینکه عضو آنلاین کالاسان شوید یا از خدمات و ابزار سایت آنلاین کالاسان استفاده کنید، لازم است که تمام شرایط و ضوابط مرتبط با این توافق‏نامه کاربری و نیز سیاست حفظ حریم شخصی را به دقت مطالعه و موافقت خود را با آن اعلام کنید. با قبول این توافق‏نامه کاربری، شما پذیرفته ‏اید هر زمان که از سایت‏ها و خدمات شیپور، یا از ابزارهایی که در دسترس کابران قرار داده شده تا با آن از خدمات سایت‏های آنلاین کالاسان بهره‏ مند شوند، استفاده کنید، مفاد توافق‏نامه کاربری و سیاست حفظ حریم شخصی مصداق یافته و لازم ‏الاجر است.

استفاده از خدمات سایت آنلاین کالاسان

قرارداد و توافق نامه کاربری آنلاین کالاسان بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.

با ارسال یک آگهی در سایت آنلاین کالاسان، مسئولیت حقوقی کامل مضمون آن و بررسی صحت و مطابقت آن با قوانین و یا اخلاق حسنه و عرف اسلامی به عهده شما خواهد بود، و در ضمن، شما پیشاپیش موافقت خود را با شرایط عنوان شده در زیر اعلام کرده‏ اید: هنگامی که یک آیتم را در سایت آنلاین کالاسان وارد می‏کنید، آگهی قبل از انتشار باید توسط مدیریت سایت آنلاین کالاسان مورد تایید قرار گیرد که این بررسی جهت تایید محتوای آگهی در راستای سیاست های سایت آنلاین کالاسان میباشد و تمام موارد دیگر که شامل موارد ذکر شده در قوانین و مقررات سایت میباشد بر عهده کاربر میباشد.

تا زمانی که از سایت‏ آنلاین کالاسان، خدمات و ابزارهای آن استفاده می‏کنید، نمی‏توانید:

  • آگهی‏ هایی که مرتبط با کالا و خدمات غیر مجاز
  • آگهی های مربوط به انجام خدمات عبور از فیلترینگ و…
  • آگهی های مربوط به فروش ، نصب و هرگونه خدمات مربوط به ماهواره و سیستم های صوتی و تصویری غیر قانوی
  • آگهی های مربوط به خرید و فروش هرگونه قطعات ممنوعه و غیر قانونی و …
  • آگهی های مرتبط به فروش هرگونه کالا که شبهه ای در مالکیت آن کالا برای فروشنده وجود داشته باشد ( مسروقه بودن کالا )
  • آگهی های مربوط به اجاره، فروش، یا نمایش هرگونه DVD ، VCD ، CD یا VHC شامل تصویر یا صدا
  • هرگونه آگهی مربوط به فروش CD یا DVD های بازی های کنسول های ویدئویی یا رایانه ای،
  • آگهی های مربوط به بزرگ کننده یا کوچک کننده اعضای بدن، محصولات لاغری و چاقی و موارد مشابه
  • آگهی های مربوط به کالاهای شرکت های هرمی، بازاریابی های شبکه ای و …
  • آگهی هایی که قوانین مربوط به حقوق مولف، مترجم، مخترع و صاحب اثر را رعایت ننمایند
  • آگهی های مربوط به فلزیاب یا گنج یاب و …
  • آگهی های مربوط به صدور فاکتور یا پیش فاکتور برای گرفتن وام، حذف سهم بیمه کارفرما و یا هر گونه عوارض و مالیات و هرگونه عملی بر خلاف قوانین تأمین اجتماعی و مالیاتی و سازمان‏های مرتبط،
  • آگهی های مربوط به تجهیزات مخابراتی غیر مجاز مانند تلفن یا بیسیم دور برد،

* به طور کلی هرگونه آگهی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران که خرید و فروش یا انجام خدمات آن مغایر با مقررات موجود باشد.

عدم رعایت قانون، اخلال در حقوق شخص ثالث و یا سیاست‏های آنلاین کالاسان

  • درخواست پول به هر روشی
  • گنجاندن اطلاعات حساب بانکی در آگهی
  • کم ارزش جلوه دادن محصولات داخلی
  • تحقیر کردن صریح یا ضمنی محصولات یا خدمات سایر رقبا
  • برداشت یا جمع ‏آوری اطلاعات سایر کاربران بدون کسب رضایت آنان
  • استفاده از سایت، خدمات یا ابزارهای ما در صورتی که مجاز نباشید به طور قانونی قرارداد ببندید؛ یعنی زیر ۱۸ سال سن دارید، یا به طور موقت یا نامحدود از استفاده از سایت، خدمات یا ابزارهای ما معلق گشته و مجاز شناخته نمی‏شوید.
  • تقلب یا دست‏کاری در ساختار پرداخت و دریافت مبالغ، فرآیند صدور صورت حساب، یا هزینه‏ های آنلاین کالاسان.
  • انتقال اکانت آنلاین کالاسان و نام کاربری کاربریتان به شخص ثالث، بدون کسب رضایت ما.
  • توزیع و پخش ویروس یا هرگونه تکنولوژی که ممکن است به آنلاین کالاسان، علائق یا حریم کاربران آنلاین کالاسان آسیب برساند.
  • کپی، اصلاح یا توزیع حقوق یا مضامین سایت، خدمات یا ابزارهای آنلاین کالاسان یا حق کپی رایت و علامت تجاری آنلاین کالاسان
  • آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری و نقض قوانین و احتمال سوء استفاده در آن مشاهده شود .
  • هرگونه محتویات سیاسی، دینی، اجتماعی که مخالف موازین اسلامی و مغایر با قانون جمهوری اسلامی باشد و جنبه ی تبلیغاتی نداشته باشد.
  • توهین به مذهب، نژاد، فرهنگ، زبان و سایر مواردی که به موجب قانون، جرم شناخته میشود
  • ارسال مضمون دروغین، نادرست، گمراه کننده، توهین ‏آمیز، یا هجو آمیز
  • عدم استفاده از جملات تبلیغاتی کاذب در آگهی خود مثل: زیر قیمت واقعی و…
  • اشاعه و تبلیغ گروه ها و احزاب غیر قانونی.
  • هر گونه توهین به اشخاص حقیقی یا حقوقی در متن آگهی و بخش نظرات.
  • آگهی های استخدام یا فروش که توصیه به واریز پول می نمایند و فاقد شماره تلفن ثابت و آدرس معتبر و مجوز قانونی هستند .
  • ارسال یا پخش هرزنامه یا حجم زیادی از ارتباطات الکترونیکی، درخواست‏های زنجیره‏ ای یا هرمی
  • مخالف با قوانین موضوعه و یا اخلاق حسنه و عرف اسلام باشد درج کنید.

موارد ممنوعیت و یا محدودیت استفاده از آنلاین کالاسان

بدون ایجاد محدودیت در روش‏های برخورد در حیطه قانون و اختیارات اداره این سایت، در صورتی که به این نتیجه برسیم که کاربری مشکل ایجاد می‏کند یا الزامات قانونی خود را زیر پا می‏گذارد، به حقوق معنوی و یا قانونی شخص ثالث تجاوز می‏کند، یا نسبت به تعهدات خود و نفس سیاست‏ ما متناقض عمل می‏کند، می‏توانیم خدمات و حساب کاربردی کاربر را محدود کنیم، به تعلیق درآوریم و یا آن را مسدود کنیم، به گونه ‏ای که از دسترسی وی به سایت‏ها و دیگر مضامین، خدمات و ابزارهایمان ممانعت به عمل آورده، به تأخیر بیاندازیم یا مضامین او را حذف کنیم، همچنین به منظور جلوگیری از ورود کاربر به سایت و دور نگه داشتن او از فضای سایت، اقدامات لازم فنی و قانونی انجام می‏شود. به علاوه، ممکن است، در شرایط مناسب و به صلاحدید خودمان، اکانت‏های کاربرانی را که نسبت به حقوق معنوی و قانونی شخص ثالث تخطی کرده و این عمل را تکرار کنند، به حالت تعلیق در آوریم و یا مسدود کنیم. ما همچنین حق لغو کردن اکانت های تأیید نشده یا اکانت هایی که برای مدت طولانی فعال نبودند، بهبود، ویرایش یا توقف فعالیت سایت‏ها، خدمات و ابزارهای آنلاین کالاسان را نزد خود محفوظ نگه می‏داریم. لذا ضمن قرارداد حاضر و عقد خارج لازم کاربر به ما وکالت با اسقاط حق عزل اعطاء کرده، تا بنا به تشخیص ما، هر یک از موارد بیان شده در بالا اعمال شود و حق هرگونه اعتراض و ادعایی را از خود سلب کند.

شما موافقت کرده ‏اید و تعهد داده‏ اید که از روبات، اسپایدر، اسکریپر یا سایر وسایل اتوماتیک جهت دسترسی به سایت به هر دلیلی و یا قصدی بدون دریافت مجوز صریح و کتبی ما استفاده نکنید.

همچنین شما موافقت کرده و تعهد داده اید تا موارد زیر را انجام ندهید:

هر عملی (به صلاحدید خودمان) که تحمیل کند یا ممکن است بی دلیل، ناخواسته یا بطور نامناسب فشار زیادی را به زیرساختار سازمان ما تحمیل کند.

کپی، خلق مجدد، ویرایش، ساختن کارهای بدلی و نشئت گرفته از آن، توزیع کردن، یا نمایش عمومی هر مضمونی (به جز برای اطلاع شما) از سایت‏ها، بدون اینکه از پیش، مجوز صریح و مکتوب آنلاین کالاسان و یا شخص ثالث مربوطه را دریافت کرده باشید

ایجاد مزاحمت یا تلاش برای ایجاد مزاحمت در فعالیت سایت‏ها، خدمات یا ابزارها، یا هرگونه فعالیتی که در ارتباط با اداره کردن سایت، خدمات یا ابزارها باشد

محدودیت نکات قابل توجه در میزان مسئولیت‏های آنلاین کالاسان

آنلاین کالاسان در قبال محتوا، فعالیت‏ها یا عدم فعالیت‏ها، و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره هر چیزی، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده، و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است.

ممکن است لینک‏هایی از طریق سایت‏ آنلاین کالاسان به سایت‏ها و یا مضامین و یا فایل‏هایی که در کنترل آنلاین کالاسان نیستند، از سوی شخص ثالث در اختیار بینندگان آگهی قرار داده شود. این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده، و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی با صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏هایی نیست. آنلاین کالاسان هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها، فایل‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ آنلاین کالاسان به آن‏ها دسترسی می یابید، ندارد. به علاوه آنلاین کالاسان ، به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در آنلاین کالاسان به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند.

ما نمی‏توانیم دسترسی مطمئن و پیوسته به سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای‏مان را ضمانت کنیم؛ چرا که عملکرد سایت‏، خدمات یا ابزارهای ما، ممکن است در اثر فاکتورهای بیشماری که خارج از کنترل ما هستند، دچار اختلال شود. بنابراین، تا جایی که قانون مجاز دانسته، ما کلیه ضمانت‏ها، مفاد و شرایط ضمنی را مستثنی کرده‏ایم. ما هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن پول، ضرر و زیان، حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت خاص، غیرمستقیم یا ناشی از- مستقیم یا غیر مستقیم- ناتوانی شما در استفاده از سایت‏ها، خدمات یا ابزارهایمان نمی‏پذیریم.

حریم شخصی

ما اطلاعات شخصی را بدون کسب موافقت صریح شما، به شخص ثالثی برای به کارگیری در اهداف بازاریابی نمی‏فروشیم یا اجاره نمی‏دهیم. ما از اطلاعات شما فقط مطابق با آنچه که در سیاست حفظ حریم شخصی آنلاین کالاسان توضیح داده شده، استفاده می‏کنیم. ما حفاظت از حریم شخصی کاربران را به عنوان یک اصل اجتماعی مهم به حساب می‏ آوریم. اطلاعات شما در رایانه‏ هایی که توسط سیستم‏ های امنیتی فیزیکی و مجهز به تکنولوژی‏های پیشرفته محافظت شده، ذخیره و پردازش می‎شود. به علاوه این رایانه ‏ها در موقعیت‏های گوناگون جغرافیایی واقع شده‏ اند. شما می‏توانید به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده‏ اید دسترسی داشته و آن‏ها را ویرایش کنید. در صورتی که نسبت به انتقال اطلاعات خود یا استفاده از آنها به ترتیب مذکور معترض هستید یا رضایت ندارید، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید

عمومی

آنلاین کالاسان و وابستگان، کارمندان، مدیران، شرکاء و توزیع ‏کنندگان رسمی آنلاین کالاسان هیچ مسئولیت قانونی و اخلاقی در قبال خدماتی که از طریق سایت‏ آنلاین کالاسان توسط اشخاص ثالث ارائه می‏شوند، یا برای فهرست‏ ها و مضامینی که توسط اشخاص ثالث تهیه شده، و آگهی می‏شوند، ندارد و صرفاً در حدود قانون، آگهی‏ های اشخاص ثالث را درج می‏کند.

اگر هر بندی از این توافق‏نامه، مطابق قانون نامعتبر یا اجرا نشدنی باشد، چنین بندی باید مجدداً بررسی شده و باقی شروط و ضوابط به قوت خود باقی هستند. ما این توافق‏نامه را به صلاحدید خود، طبق بخش اطلاعیه‏ ها ممکن است، تغییر دهیم. بالای صفحه فقط مربوط به اهداف رجوعی است و گستره یا وسعت این قسمت را محدود نمی‏کند. عدم اقدام قانونی ما نسبت به نقض قوانین توسط شما یا سایر افراد به این معنا نیست که ما از حق خود نسبت به برخورد با نقض قوانین گذشته‏ ایم و عمل مغایر با قوانین با برخورد متعاقب مواجه نخواهد شد. در عین حال، ما تضمین نمی‏کنیم در قبال کلیه موارد نقض قوانین توافق نامه، موارد ذکر شده را اجرا کنیم.

به جز بیانیه ‏های صریحی که به گونه ‏ای دیگر عنوان شدند، اطلاعیه‏ های قانونی باید به نشانی ایمیلی که شما حین ثبت نام وارد کردید، فرستاده شوند. اطلاعیه باید حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال ایمیل، دریافت شود، مگر اینکه قسمت ارسال مطلع شود که نشانی ایمیل داده شده، نامعتبر است. در این حالت، ما توسط نشانی ‏ای که هنگام ثبت نام، وارد کرده‏ اید، به شما اخطار قانونی می‏دهیم. در چنین مواردی، به صورت پیش فرض، اخطار باید ۳ روز پس از تاریخ ارسال آن، دریافت شده باشد.

ممکن است در هر زمانی، این توافق نامه تغییر کند یا اصلاح شود که موارد اصلاح شده در آنلاین کالاسان اعلام خواهد شد. به غیر از موارد استثنایی، کلیه اصلاح‏ها یا موارد تغییر یافته، از زمان تاریخ انتشار خود لازم الاجرا هستند.

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp