آخرین اخبار

خانه / مقالات آموزشی بازاریابی / سه مرحله برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای مستقل

سه مرحله برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای مستقل

وب سایت Entrepreneur در یک مطلب مفصل به توضیح سه گام یا مرحله برای تبدیل شدن به یک خدمات دهنده حرفه ای مستقل پرداخته است که در این مطلب به چکیده از این مقاله که توسط آنلاین کالاسان برای شما ترجمه و گردآوری شده است میپردازیم. هیچ زمانی مناسب تر از همین الان برای ترسیم مسیر خود به عنوان یک خدمات دهنده حرفه ای مستقل نیست و برای اینکه به شما کمک کنیم تا شروع کنید این سه مرحله ای است که شما باید طی کنید.

گام نخست: شبکه سازی و ساختن برند خود را آغاز کنید

برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات حرفه ای مستقل بهترین زمان برای شروع سفرتان به عنوان یک حرفه ای مستقل زمانی است که هنوز درآمد دارید. به گروه‌های حرفه ای بپیوندید، در جلسات و کنفرانس‌های کاری شرکت کرده و برای معرفی نام خود تلاش کنید

با نوشتن مقالات رهبری فکری، سخنرانی در رویدادها یا مهمان شدن در پادکست، به مردم اجازه دهید بدانند که در زمینه خود متخصص هستید.دستکم از Linked-In برای ارسال افکار و ایده های خود استفاده کنید. و به محض جلب توجه، به شبکه هایی مانند شبکه رهبری کارآفرین بپیوندید.

شما باید طرز فکر خود را تغییر دهید و به خود به عنوان یک برند فکر کنید. برای دیگران روشن کنید شما که هستید و چه کسی نیستید. در صلاحیت های خود اغراق نکنید، اما کم فروشی نیز نکنید. محل مناسبی را که در صنعت و حوزه تخصصی خود جای می گیرید را تعیین کنید. محل مناسبی را که در صنعت و حوزه تخصصی خود جای می گیرید را تعیین کنید که برای مخاطبان هدف خود قابل مشاهده باشید. نام تجاری خود را در تمام رسانه های ارتباطی بیان کنید –  از جمله در رسانه های اجتماعی، وب سایت شخصی، وبلاگ ها، مقالات خبری ….

گام دوم: فناوری خود را مرتب کنید

شما باید زودتر روی فناوری سرمایه گذاری کنید. همانطور که مهارت و تمرین شما پیشرفت میکند، فناوری با ساده کردن گردش کار و بهبود فرآیندهای کسب و کار شما، نقش کلیدی در مدیریت و افزایش آن رشد ایفا می کند. با پلتفرم مناسب، می‌توانید فرآیندهای زمان‌بر مانند صورت‌حسابها، ارتباط با مشتری، کار تیمی، زمان‌بندی ، برنامه ریزی و بازاریابی را به راحتی مدیریت کنید.

با صرف زمان بیشتر در روز برای تمرکز بر ارائه خدمات بی‌وقفه و حرفه‌ای، درجه بندی کسب‌ و کارتان بسیار آسان‌تر می‌شود. پلتفرم‌های دیجیتال همه کاره نیز کسب درآمد از خدمات شما را به روش‌های جدید آسان‌تر می‌کنند. به عنوان مثال، فرض کنید شما قرار است مربی یا مشاور اجرایی شوید. با پلتفرم مناسب، می توانید فراتر از ارائه جلسات زنده با مشتریان بروید. همچنین می توانید خدمات خود را با ایجاد جلسات و دوره های از پیش ضبط شده تولید کنید، یا می توانید کار زنده خود را با میزبانی کلاس ها، بوت کمپ ها، جلسات گروهی و موارد دیگر گسترش دهید.

به عننوان مثال، فرض کنید شما قرار است مشاور یا مدیر اجرایی شوید. با پلتفرم مناسب، می توانید فراتر از ارائه جلسات زنده با مشتریان بروید. همچنین می توانید خدمات خود را با ایجاد جلسات و دوره های از پیش ضبط شده تولید کنید، یا می توانید ارتباط زنده خود را با میزبانی کلاس ها، بوت کمپ ها، جلسات گروهی و موارد دیگر گسترش دهید.

گام سوم : برای کار سخت تر از همیشه آماده باشید

همانطور که خودتان به حرکت ادامه میدهید، رویای دستمزد بالاتر، تنوع بیشتر، انعطاف پذیری و آزادی مطمئناً بسان نسیم

شما را به جلو می برد. به هر حال، اینها برخی دلایل  هستند که مردم برای حرفه ای شدن مستقل انتخاب می کنند

اما با داشتن رویا، ثابت ماندن در واقعیت نیز خوب است و بزرگترین واقعیتی که احتمالاً با آن روبرو خواهید شد این است که شما سخت تر از آنچه قبلاً کار کرده اید کار خواهید کرد. به همین دلیل است که سعی و تلاش آگاهانه برای انتخاب رشته و تخصصی که کاملاً دوست دارید بسیار مهم است. شما آن را زندگی خواهید کرد و آن را تنفس خواهید کرد، روز به روز، برای سالهای آینده هر چند این همه ارزشش را خواهد داشت. شما کاری را که دوست دارید انجام خواهید داد. زمانی که رویه خود را با سرمایه گذاری در برند خود، استفاده مناسب از فناوری و سخت کوشی ایجاد می کنید، سرمایه گذاری انجام خواهید داد که برای سال های آینده سود سهام را به همراه خواهد داشت. آزادی، تنوع، درآمد و احساس هدف بزرگ‌تری که در رویای آن بودید وجود خواهد داشت. و همه چیز با مرحله شماره یک شروع می شود.

لینک مقاله در سایت Entrepreneur : 3 Steps to Becoming an Independent Professional Services Provider

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp