آخرین اخبار

خانه / مقالات / قانون کائنات برای جذب ثروت و موفقیت

قانون کائنات برای جذب ثروت و موفقیت

کائنات به تمام موجودات زنده و غیرزنده اطراف ما گفته می شود که در سطح کوانتوم همگی ذراتی از انرژی محسوب می شوند و این قدرت را دارند که شما را به تمام خواسته ها و هدف هایتان برسانند .شما می توانید به طور خودآگاه و با تأمل از کائنات در زندگی شخصی، در کار، در روابط اجتماعی، امور مالی، پیشرفت های معنوی و در هر زمینه ای که دوست داشته باشید به نفع خودتان استفاده کنید.

چگونه از راه کائنات به رویاهایمان برسیم ؟

ذهن از سلول های نورونی تشکیل شده است که این سلول ها در حال تولید فرکانس در جهت خواسته و نا خواسته هایتان می باشد. ذهن و افکار ما در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به کائنات است و کائنات با توجه به افکار به ما پاسخ می دهند.

افکار منفی شمارا از هدف و خواسته ای که دارید دور می کند و افکار مثبت شما را به هدفتان نزدیک تر می کند مثلا اگر وضع مالی مناسبی ندارید و به بی پولی و نداشتن پول فکر می کنید در حال فرستادن ارتعاش نبودن پول به کائنات هستید و کائنات با دریافت این ارتعاش بی پولی بیشتری را به زندگی شما وارد می کنند. برای رسیدن به خواسته و هدفتان باید افکارتان را کنترل کنید و تمرین کنید تا بتوانید ارتعاش ذهنتان را مثبت کنید .

قانون جذب ثروت چیست؟

قانون جذب ثروت یک قانون ثابت در جهان است که با آن میتوانید ثروتمند شوید . در این قانون نوع کار شما فرقی نمی کند و اگر اصول قانون جذب ثروت را بدانید ، می توانید ثروتمند شوید .

کار خود را دوست داشته باشید

برای اینکه بتوانید ثروتمند شوید باید عاشق کاری که انجام می دهید باشید تا حس خوب شما باعث کارایی بیشتر شما و جذب ثروت شود.زمانی که عاشق کارتان باشید ، ایده های خوبی نیز به ذهنتان می رسد و شما می توانید این ایده ها را اجرا کنید.

شکرگزار باشید

اگر شما بابت هر پولی که وارد زندگی تان می شود شکرگزار باشید ، از شکرگذاری می توانید قویترین ارتعاش را به کائنات ارسال کنید.شکرگزاری قویترین ارتعاشی است که به کائنات ارسال می کنید و این بهترین راهی است که شما را به پول و ثروت فراوان می رساند.

پولتان را دوست داشته باشید

برای این که بتوانید پول و ثروت بیشتری را جذب کنید باید پولتان را دوست داشته باشید. اگر در افکار خود پولتان را دوست نداشته باشید ، از پول و ثروت دور می شوید و نمی توانید به درستی از قانون جذب ثروت استفاده کنید.

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp