آخرین اخبار

خانه / مقالات آموزشی IT / سه راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

سه راه برای افزایش فالوور در اینستاگرام

 

برخی از افرادی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند بازیگران و یا ورزشکاران هستند. با این حال برخی از برندها نیز جز برترین اکانت های اینستاگرام هستند مانند نایک (۷۵میلیون). اگر شما نیز کسب وکار خود را دارید، شاید به این فکر کرده باشید که چطور میتواند محاطب بیشتری را به خود جذب کرد.

در حالی که کاملا مشخص است که این کار به شناخته شدن شما کمک می کند، اما واقعیت این است که هیچ دلیلی وجود ندارد که چرا نمی توانید با این تعداد از فالوورها شروع کنید. در حقیقت، سه چیز هست که میتوانید از همین امروز انجام دهید تا به این هدف برسید.

  1. از تصاویری استفاده کنید که برای مخاطبین هدفتان تازگی دارد

چیزی که اینستاگرام را از دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی جدا می کند، این است که تنها به تصاویر متکی است. اگر از تصویر و عکسی که مخاطبین به دنبال آن باشند، استفاده نمی کنید، احتمال کسی شما را فالوو نخواهد کرد. کلید کار این است که تصور کنید اگر جای آن ها بودید چه چیزی را ترجیح می دادید؟ برای مثال، اگر مانند نایک کفش رانینگ می فروشید، مخاطبین هدف شما به دنبال تصاویر افرادی خواهند بود که در زمین های مختلف می دوند.

چطور اینگونه عکس ها را بیابیم؟ یکی از بهترین راه ها استفاده از موتورهای جستجو مانند گوگل است. با سرچ پیشرفته شما حتی میتوانید اطمینان حاصل کنید که حق کپی رایت تصویر آزاد است و میتوان در کمپین های بازاریابی از آن استفاده کرد.

  1. هشتگ هایی را انتخاب کنید که منجر به لایک می شوند

راه دیگر در رشد فالوور استفاده از هشتگ هایی است که مردم را تشویق به لایک و فالوو کردن پروفایلتان می کند. اگرچه شروع این روند در توییتر بود، اما به تدریج به سایر رسانه های اجتماعی نیز گسترش یافت. این روش همچنین کاربران را در یافتن موضوعاتی که بیشتر موردتوجه شان است، کمک می کند.

هنگام انتخاب هشتگ ها در مورد کلماتی که ممکن است مشتریان برای یافتن کسب وکار، محصولات و یا خدمات از آن استفاده کنند، فکر کنید. یکی دیگر از گزینه ها این است که از هشتگ هایی که زیادتر در اینستاگرام استفاده شده است، بهره بگیرید.

  1. عکس هایتان را در بهترین زمان ارسال کنید

از آنجا که اینستاگرام یک رسانه ی اجتماعی است، اگر در زمان هایی از روز که بازار هدفتان آنلاین هستند مطلبی را ارسال کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. براساس یک نظر سنجی بیش از نیمی از مدیران رسانه های اجتماعی اظهار داشتند که بهترین زمان برای ارسال عکس ها، بین ساعات ۱۱ تا ۱ ظهر و یا ۷ تا ۹ شب می باشد. زیرا زمانی است که مردم در حال استراحت هستند و آنلاین می شوند. کمترین بازدیدها مربوط به ساعت ۳ صبح یا ۴ بعدازظهر می باشد.

اگر مخاطبین هدفتان بیشتر افرادی هستند که مشغول به کارند، پست های خود را در روزهای کاری منتشر کنید. زمانی که مخاطبین بیشتر به دنبال فروشگاه ها و محصولات می باشند. اگر به دنبال مصرف کنندگان هستید، کمترین میزان تعامل افراد در روزهای تعطیل مانند جمعه هاست.

چه ۱۰۰ فالوور داشته باشید چه ۱۰۰۰ تا، با پیروی از این ۳ قانون میتوانید بر تعداد آن ها بیافزایید. کسی چه می داند؟ شاید در سال آینده کسب وکار شما جزء ۲۵ نفر برتر لیست اینستاگرام باشد!

منبع

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp