آخرین اخبار

خانه / مقالات / بازاریابی مقرون به صرفه

بازاریابی مقرون به صرفه

 

ابزارهای بازاریابی و فرصت ها برای کسب وکارهای کوچک قابل دسترسی تر و ارزان تر هستند. اما هر فعالیت بازاریابی زمان زیادی را صرف می کند و برای صاحبان کسب وکار کوچک، زمان ارزشمند است.

زمانی که بحث بازاریابی کسب وکارتان میشود، راه های زیادی وجود دارند که میتوانید خودتان انجام دهید. راه هایی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی، خبرنامه های الکترونیکی و رویداد ها. با این حال، بازاریابی مقرون به صرفه در مورد ارزیابی و تنظیم و دریافت نتیجه ی قابل اندازه گیری براساس پول و زمانی می باشد که در این راه صرف می کنید.

یک رویکرد انضباطی در نظر بگیرید

زمانی که بودجه ی زیادی ندارید، انجام پایه و اساس کارها بهتر از هیچ چیز است. با این حال، فقدان بودجه بهانه ی خوبی برای عدم انجام بازاریابی نیست. هرکاری که انجام می دهید باید برنامه ریزی شده و اندازه گیری شده باشد. بنابراین متودهای رایگان روش های بازاریابی مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی باید با نظم و ترتیب مشخصی انجام گیرد. این بدین معنی است که باید اهدافتان را تنظیم کنید، زمان صرف شده را اندازه گیری کنید و سپس نتایج را بررسی کنید. نرم افزارهای تجزیه تحلیل در این راه متوانند به شما کمک کنند.

شناخت محدودیت ها

با این حال معضلی که بسیاری از صاحبان کسب و کار با رویکرد “Do It Yourself” یا انجام کارها توسط خود، دارند محدودیت هایی است که خواهند داشت. طراحی وبسایت، برند مناسب، استفاده از استراتژی بهینه سازی موتور های جستجو و… کارهایی است که صاحبان کسب وکار برای تحقق بخشیدن و به انجام رساندن آن به تخصص نیاز خواهند داشت. در اینجا متخصصین فریلنس یعنی افرادی که دورکاری می کنند، میتوانند راه حلی ارزان باشد.

هر کسب وکاری متفاوت از دیگری است. انتخاب نوع بازاریابی براساس مخاطبین بر عهده ی شماست. باید بررسی کرد که کدام روش بهتر جواب میدهد و نتایج بهتری خواهد داشت.

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp