آخرین اخبار

خانه / مقالات / سال نو و کمپین بازاریابی جدید

سال نو و کمپین بازاریابی جدید

 

کسب وکارها میبایست هرسال اهداف بازاریابی و کمپین های خود را بررسی کنند تا تقاضای مشتری، نوآوری محصول و … را به دست آورند. صرف نظر از اینکه چه چیزهایی را باید در نظر بگیرید، اصولی وجود دارد که باید مورد استفاده قرار گیرد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  1. بررسی دقیق و درست بودن پیام های بازاریابی تان

بسته به نوع کسب وکارتان اطلاعاتی که از طریق کمپین های بازاریابی تان با آن ارتباط برقرار میکنید، میبایست به روز شوند. قیمت گذاری نمونه ای واضح از اطلاعاتی است که در طول زمان تغییر می کند، با این حال، تمرکز بر بخش هایی از پیامتان که منجر به جذب مشتریان بالقوه می شود، همیشه جای خوبی برای شروع می باشد.

  1. درنظر گرفتن تحولات جدیدی که بر روی مشتریان تاثیر خواهد گذاشت

هرساله پیشرفت جدیدی در فناوری و تجارت ایجاد می شود. آیا تحولات جدید در کسب وکار شما یا صنایع تان وجود دارد که نیاز به تبلیغ آن باشد؟ به عنوان مثال، اگر شما از یک سیستم CRM یا ارتباط با مشتری جدید استفاده می کنید که به شما امکان پاسخ گویی سریع تر به مشتریان را می دهد، میبایست آن را در کمپین های بازاریابی خود قرار دهید.

  1. بررسی کانال های بازاریابی تان

در POLARIS اصولا بازبینی سالانه هر دو کمپین بازاریابی و کانال هایی که برای کسب وکار وجود دارد، انجام می گیرد. در آن جا لیستی از کلیه کانال های بازاریابی دیجیتال و آفلاین ایجاد کرده و به طور عینی در مورد چگونگی استفاده از هر کدام برای رسیدن به مخاطبین موردنظرتان فکر می کنند. براساس بودجه و اندازه گیری ممکن است برای برخی از کانال ها امکان پذیر نباشد. بنابراین تمامی کانال های ارتباطی و بازاریابی مانند اینستاگرام، وبسایت و… نیاز به بررسی دارند.

  1. کار دیگر تبلیع کنندگان را در نظر بگیرید

کسب وکارهای مربوط به آجر و تجهیزات ساختمان هر ۳ تا ۵ سال فروشگاهشان را تعمیر می کنند تا مشتریان خود را نگه دارند. آن ها این کار را انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که نام تجاریشان تازه است و مشتریان، هم در زمینه ی استایل و هم براساس نیازشان به سراغ آن ها خواهند رفت. کمپین بازاریابی شما معادل فروشگاه پیش رویتان است. بنابرایت باید بررسی کنید که کسب وکار و رقبای دیگر چه می کنند و به دنبال چه راه هایی هستند. درنتیجه بررسی کنید که چه چیزی پاسخ مناسبی به شما می دهد و برای شما مناسب است.

  1. مواد، تصاویر و راهنمای جدید تهیه کنید

تصاویر یکی از راه های عالی و ساده در بروزرسانی موجودی و محصولاتتان در کمپین های بازاریابی چاپی و دیجیتالی می باشد. از امکانات و خدمات جدیدتان عکس بگیرید، راهنمای جدیدی برای مشتریان ایجاد کنید و آن را از طریق کانال های مختلف مانند وبسایتتان و یا از طریق پست یا لینکدین، به اشتراک بگذارید تا مشتریان آن را مشاهده کنند.

 

منبع

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp