آخرین اخبار

خانه / مقالات آموزشی بازاریابی / راه های افزایش فروش آنلاین

راه های افزایش فروش آنلاین

جمله ی معروفی وجود دارد که می گوید: “بهترین، دشمن خوبی است”. بدین معنی که ما گاهی چیزهای ساده و روان را برای دستیابی به بهترین ها نادیده می گیریم، و گاهی در پایان به کم ترین خواسته ها نیز دست پیدا نمی کنیم. در تجارت الکترونیک، این نظریه به طرز شگفت آوری درست است. زیرا برخی از کارهای ساده میتواند به راحتی پیاده سازی شود. راه حل های پایه ی تجارت الکترونیک، مانند ساده کردن تجربه ی خرید مشتری در وبسایت، میتواند بلافاصله ی تغییری اساسی در فروش آنلاینتان ایجاد کند.

اطمینان یافتن از هاستینگ سریع سایت

گوگل نشان داده است که تاخیر در بارگذاری سایت میتواند تا ۲۰درصد ترافیک سایت را کاهش دهد. متاسفانه، گوگل اساس و پایه ی رده بندی وبسایت ها و نمایش آن ها را در جستجو افشا نمی کند، درنتیجه این موضوع مشخص نیست که گوگل براساس پاسخ سریع وبسایت رنکینگ بالا می دهد و یا به دلیل اینکه مشتریان به وبسایت های با سرعت بالا عکس العمل خوبی نشان می دهند؟ درواقع ترکیبی از این دو خواهد بود.

آنچه ما در کسب وکار متوجه شده این این است که هرچه وبسایتی سریع تر باشد، ترافیک آن ۵۰درصد بالاتر وبسایت های معمولی خواهد بود. Adobe همچنین معتقد است که بهبود سرعت میتواند نرخ رها کردن (تعداد سبدهای خرید رها شده نسبت به معاملات به پایان رسیده است.) را تا ۴۱ درصد کاهش دهد.

از مردم نخواهید برای خرید آنلاین از وبسایتتان اکانت بسازند

در حال حاضر بسیاری از مردم رمزهای عبور زیادی دارند و مسئله ی ایجاد حساب کاربری دیگر بسیار آزاردهنده خواهد بود. مجبود کردن افراد به ایجاد حساب کاربری شانس فروش شما را از بین خواهد برد.

کاهش بی نظمی ها و آزمایش تغییرات کوچک

مدارکی وجود دارد که نشان می دهد، با حذف کد تخفیف و تغییر نام لینک “نسخه آزمایشی” به “مشاهده برنامه ها و قیمت گذاری” تا ۲۰۰ درصد ثبت نام افراد افزایش یافته است!! ممکن است بررسی و تغییر این نکات خسته کننده باشد اما بیش از آنچه تصور می کنید موثر می باشد. نکته این است که دستاوردهای بزرگ و غیر منتظره میتواند از تغییرات کوچک حاصل شود. و اگر طراحی وبسایتان را آزمایش نکنید نمیتوانید این نکات را بیابید.

هیچ کدام از این پیشنهادات هیجان انگیز نیستند اما همه ی آن ها ترافیک و فروش را بالا می برند و هزینه ها را کاهش می دهند. بیشترین مزیت آن این است که به سادگی قابل پیاده سازی می باشد. بنابراین بهتر است هرچه سریع تر دست به کار شده و از حالا شروع کنید.

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp