آخرین اخبار

خانه / دسته بندی نشده / بسته بندی دستگاه های الکتریکی و آماده سازی آن ها برای ارسال و حمل و نقل

بسته بندی دستگاه های الکتریکی و آماده سازی آن ها برای ارسال و حمل و نقل

علیرغم پیشرفت های موجود در زمینه ی تکنولوژی، دستگاه های الکترونیکی در هنگام حمل بسیار آسیب پذیر هستند. همانطور که بیش از پیش بر تکنولوژی تکیه می کنیم، طراحی سیستمی برای حمل ایمن و مطمئن دستگاه های الکترونیکی میتواند مفید باشد. در اینجا نکاتی را بیان کرده ایم که با توجه به آن ها خیال شما از سالم رسیدن کالاهای الکتریکی راحت خواهد کرد.

ضربات احتمالی به سنسورها

میتوانید با بازدید از سایت shockwatch.com.au طیف گسترده ای از شاخص های ضربه و زدگی را بررسی کنید. این ها بدین منظور طراحی شده اند تا به بسته ی شما اضافه شوند و هر ضربه یا زدگی را حتی لرزش را ثبت و رکورد کنند. شاید این روش به بسته بندی مناسب کمک نکند، اما این دستگاه و برچسبی که بر روی آن زده شده باعث می شود که دیگران با احتیاط بیشتری از جعبه مراقبت کنند.

بسته بندی

در هنگام بسته بندی هر یک از قطعات می بایست جدا بسته بندی شود و در یک جعبه ی بزرگ تر که در آن پلاستیک محافظ و فوم قرار دارد گذاشته شود تا در طول حمل و نقل جابه جا نشود. به طور کلی هرچه اندازه ی بسته بندی به اندازه ی محصول نزدیک تر باشند یا به عبارتی هم اندازه باشند، در طول حمل و نقل کمتر تکان خواهند خورد. ضربه زدن به اولین لایه ی بسته بندی به جعبه کمک خواهد کرد تا از تکان نخوردن آن اطمینان حاصل کنید.

خاموش کردن

شما میبایست مطمئن شوید که دستگاهتان خاموش است. با این کار اطمینان پیدا خواهید کرد که باطری دستگاه در حین ارسال از بین نمی رود و داغ نمی شود. به علاوه، ممکن است دستورالعمل خاصی داشته باشد که قبل از خاموش کردن باید به آن توجه داشت.

عکس بگیرید

توصیه ی ما این است که قبل از ارسال دستگاه از آن عکس بگیرید به خصوص مکان کابل ها. زیرا برخی از دستگاه ها برای ارائه ی خدمات نیاز به وصل کردن کابل های مختلف دارد. عکس گرفتن باعث می شود تا وصل کردن دوباره ی کابل ها ساده تر شود.

تایید صحت

یک تصویر نشان می دهد که قطعات را به درستی بسته بندی کرده اید و در صورتی که در حین ارسال اشتباهی رخ دهد، می تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما و مشتری قرار دهد.

کابل ها

قطعا دستگاه شما کابل های مختلفی دارد، توصیه می کنیم که این کابل ها را در یک بسته ی جداگانه قرار دهید و آن ها را داخل جعبه ی دستگاه بگذارید. با این کار مطمئن خواهید شد که همراه با محصولات به دست مشتری خواهند رسید.

برچسب ها

در نهایت برای اطمینان از اینکه بسته تان به درستی و به سرعت به دست مشتری برسد باید از برچسب استفاده کنید. این برچسب باید شامل مقصد باشد، همچنین باید مشخص کرد که چه چیزی داخل بسته است. همچنین اگر نیاز به مراقبت دارد باید مشخص کنید که داخل جعبه محصولی شکستنی وجود دارد.

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp