آخرین اخبار

خانه / مقالات آموزشی بازاریابی / تحول در دنیای تجارت با اینترنت

تحول در دنیای تجارت با اینترنت

۲۲ سال پیش زمانی که فروشگاه های آنلاین معرفی شدند، دنیای کسب و کار نیز تغییر کرد. با این حال، مردم متوجه نبودند که این پیشرفت تا چه حد خواهد بود. امروزه اما کسب وکارها بدون اینترنت و پهنای باند با مشکل روبرو می شوند. در این مقاله تغییراتی که اینترنت ایجاد کرده است را به طور مختصر بیان خواهیم کرد.

گستردگی مخاطبان

پیش تر کسب وکارها به مشتریان محلی و تبلیغات کلامی یا توصیه های دوستان و آشنایان متکی بودند. اما اینترنت اجازه داد که کسب و کار ها به مشتریان بالقوه در سراسر جهان دست پیدا کنند. باید از فروشگاه های آنلاین تشکر کرد چراکه امروزه مشتریان در آمریکا میتوانند به راحتی از وبسایتی بریتانیایی خرید کنند و هزینه ی آن را نیز آنلاین پرداخت کنند. امروزه بسیاری از افراد به اینترنت دسترسی دارند و بر تعداد مشتریان به طور چشمگیری افزوده شده است.

بازاریابی

بازاریابی به تبلیغاتی نظیر تبلیغات کلامی، روزنامه ها و مجلات، یا رویدادهای شبکه ای تعلق می گیرد. این ها در واقع مقیاس کوچکی هستند که کسب وکارتان را به منطقه و جغرافیا محدود می کنند. اما اکنون، هزاران نفر میتوانند تبلیغ شما را در موتورهای جستجو، فیسبوک و یا سایر وبسایت ها مشاهده کنند. ایجاد یک بنر تبلیغاتی در وبسایتی که متناسب با کسب وکار شما است، میتواند باعث افزایش ترافیک و مخاطبین شما شود.

رسانه اجتماعی

رسانه های اجتماعی بسیار زیادند. میلیون ها نفر در این رسانه ها مشغول هستند و فعالیت های مختلفی دارند. ایجاد اکانت در این رسانه ها برای کسب وکار، باعث می شود تا با مشتریان بالقوه در تعامل باشید و اخبار برندتان را با آن ها به اشتراک بگذارید. اگر تخفیف دارید و یا نیاز به تعطیلی چند روزه است، از طریق رسانه های اجتماعی به راحتی میتوان آن را اطلاع داد تا مشتریان و فالوورهایتان سریعا متوجه شوند.

موارد بیان شده تنها بخشی از تغییراتی است که اینترنت در فضای کسب وکار ایجاد کرده است. اگر می خواهید رشد چشمگیری در کسب وکار خود داشته باشید بهتر است از این پتانسیل و امکانات موجود نهایت استفاده را ببرید.

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp