آخرین اخبار

خانه / مقالات / انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا

انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا

 

امروزه انواع موتور دیزل ولوو پنتا سری GE یکی ازپرطرفدارترین دیزلهای مورد استفاده در تولید دیزل ژنراتوردر سراسر جهان میباشد . انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان یک دیزل ژنراتور با کیفیت و خوش سابقه نزد مصرف کنندگان در سراسر جهان شناخته میشوند . آنچه که منجر به محبوبیت انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میگردد مزایای انها می باشند که از مزایای اصلی دیزل ژنراتور ولوو پنتا میتوان به موارد زیر اشاره کرد

  • مصرف سوخت پائین دیزل ژنراتور ولوو پنتا بطوریکه طی یک دوره ۵ ساله با توجه به نرخ بین المللی سوخت ،هزینه های تهیه دیزل جبران میگردد.
  • وجود شبکه گسترده توزیع قطعات و خدمات پس از فروش جهانی ولوو که این امر منجر به تسهیل تهیه قطعات یدکی دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا حتی در بازار مورد تحریم ایران شده و سرویس و نگهداری انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا را راحت کرده به عبارت دیگر کلیه لوازم و قطعات مصرفی و یدکی این دیزل ژنراتور در بازار ایران موجود است و به راحتی قابل خرید و تهیه میباشند.
  • نسبت کیفیت به هزینه بالایی دارند بدین معنا که اگرچه دیزل ژنراتور ولوو پنتا کیفیت بالایی که دارند ولی نسبت به کیفیت خود دارای قیمت جهانی مناسبی میباشند.
  • دیزل ژنراتور ولوو پنتا در همه نوع شرایط آب و هوایی، حتی آب و هوای خیلی سخت قابل استفاده است و این انعطاف پذیری دیزل ژنراتورهای ولووپنتا برای پیمانکارانی که در سراسر ایران با انواع مختلف آب و هوائی پروژه دارند یک مزیت اقتصادی میباشد.
  • انواع موتورهای دیزل مخصوص استفاده در دیزل ژنراتور سری GE (POWER GENERATION ENGINES) طوری طراحی و ساخته شده اند تا هر نوع نیاز اضطراری (STANDBY) و یا نیاز دائمی (PRIME) به برق را تامین نمایند . این کاربری دوگانه برای به حداقل رساندن کل هزینه های خریداران و مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه میباشند.
  • انواع دیزل های مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا طوری طراحی و استاندارد سازی میشوند که دارای شکل و ابعاد تقریبا مشابهی باشند تا در هنگام تولید دیزل ژنراتوربتوان از تجهیزات و اقلام مشابه استفاده نمود و هزینه های تولید و قیمت تمام شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا را کاهش داد. تقسیم بندی دیزل های مخصوص ژنراتور کمپانی ولوو پنتا بر اساس پلتفرم مشترک به شرح سری ۵ لیتری (TAD530GE ,TAD531GE ,TAD532GE)، موتورهای سری ۷ لیتری (TAD731GE ,TAD732GE ,TAD733GE ,TAD734GE ). سری ۱۳ لیتری (TAD1341GE ,TAD1342GE,TAD1343GE ,TAD1344GE ,TAD1345GE) و موتورهای سری ۱۶ لیتری (TAD1640GE ,TAD1641GE ,TAD1642GE ,TWD1643GE ,TWD1644GE ,TWD1645GE) میباشند پلتفرم مشترک منجربه ساده سازی و تسهیل تولید انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا و همچنین هنگام ارائه خدمات سرویس و نگهداری دهی به انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا میگردد.لازم به ذکر است که موتورهای ولوو پنتا سری ۵ و ۷ لیتری در کشور آلمان تولید میگردند و سری ۱۳ و ۱۶ لیتری در کشور سوئد تولید میشوند.
  • موتورهای دیزل ولوو پنتا مخصوص استفاده در ژنراتور بعلت استفاده از تکنولوژی جدید و بالا دارای کارکردی یکنواخت و کم لرزش بوده و صدای آن در مقایسه با سایر دیزل ها کمتر میباشد.
  • استفاده از تکنولوژی پیشرفته گروه ولوو در تولید انواع موتورهای دیزل شرکت ولووپنتا منجر به کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش گازهای الاینده در انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا گردیده است.

 

به طور کلی می توان گفت، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتوردر سطح جهانی بوده و به خاطر خدمات پس از فروش و کیفیت بالایی که به مشتریان ارائه می دهند در بازارهای جهانی به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور شناخته میشود. کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگیهای مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میباشد. دیزل ولووپنتا یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می کند بیشترین قدرت را تولید میکند. دیزل ولوو پنتا با توجه به جدید ترین و بهترین استاندارهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

 

 

منبع : volvo generator

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp