آخرین اخبار

خانه / اخبار فناوری اطلاعات / آنر ادعا می‌کند با پشت‌سرگذاشتن شیائومی، به برند دیجیتالی اول چین تبدیل شده است

آنر ادعا می‌کند با پشت‌سرگذاشتن شیائومی، به برند دیجیتالی اول چین تبدیل شده است

هواوی در رویداد معرفی View 20، محصول تازه‌ای از خانواده‌ی آنر (Honor)، توضیحاتی درباره‌ی وضعیت این زیرمجموعه‌ی خود ارائه کرد.

هواوی به‌تازگی جدیدترین پرچم‌دار خانواده‌ی آنر (Honor) خود با نام آنر View 20 را رونمایی کرد. درست وقتی همگان از اولین گوشی هوشمند دنیا با دوربین ۴۸مگاپیکسلی به‌وجد آمده بودند، این شرکت پرآوازه‌ی چینی فرصت را مغتنم شمرد و درباره‌ی وضعیت زیربرند دیجیتالی معروفش، یعنی آنر (Honor)، در بازار توضیحاتی ارائه کرد.

در این رویداد، هواوی ادعا کرد آنر رتبه‌ی اول نام‌های تجاری اینترنتی درزمینه‌ی تلفن‌های هوشمند را ازآنِ خود کرده و حتی رقیب بزرگی نظیر شیائومی (Xiaomi) را نیز در بازه‌ی دو سال اخیر در هر دو زمینه‌ی تعداد تولید و فروش محصولات در چین پشت‌سر گذاشته است.

آنر همچنین در بازارهای خارج از چین نیز رشد فزاینده‌ای تجربه کرده است؛ به‌گونه‌ای که با اتفاقاتی همچون تبدیل‌ به یکی از نام‌های تجاری پیشرو در اروپا و حضور چشمگیر در بازارهای درحال‌توسعه‌ای نظیر هند و مالزی، درمجموع، رشد ۱۵۰درصدی را ازآنِ خود کرده است.

درپایان، گفتنی است پرچم‌دار تازه‌وارد خانواده‌ی آنر هواوی، اولین عضو از این خانواده است که دوربین سلفی آن به‌صورت حفره‌ای در کنج صفحه‌ی نمایش خودنمایی می‌کند و دیگر از بریدگی بالای صفحه و ایده‌هایی از این قبیل خبری نیست. درمجموع، این اتفاق برای هواوی چندان جدید نیست و چندی پیش‌ نیز درباره‌ی Nova 4، محصول خط اصلی تولید هواوی، چنین خبرهایی شنیده بودیم.

با این اوصاف، دیدگاه شما درباره‌ی آنر چیست؟ چطور این نام تجاری توانسته در مدت کوتاهی، این‌چنین در کشورهای مختلف خودنمایی کند و با ارائه‌ی ترکیب متوازنی از قدرت و زیبایی و قیمت، طرفداران پروپاقرصی برای خود دست‌وپا کند؟ اگر پاسخی برای این سؤالات دارید، دیدگاه‌های خود را با ما و سایر کاربران زومیت‌ به‌اشتراک بگذارید.
منبع: زومیت

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp