آخرین اخبار

خانه / اخبار / پر فروش ترین خودروهای برقی در آلمان

پر فروش ترین خودروهای برقی در آلمان

با توجه به افزایش تولید خودرو‌های برقی و الکتریکی، به نظر می‌رسد که محبوبیت وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست در کشور‌های اروپایی در مقایسه با سایر نقاط جهان بسیار بیش‌تر است.

این روز‌ها که بازار خودرو‌های برقی و الکتریکی بسیار داغ شده است، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودرو‌های برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودرو‌های برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودرو‌های پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودرو‌هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودرو‌های برقی جزم کرده و از برنامه‌های خود بدین منظور رونمایی کرده‌اند. افزایش روزافزون خودرو‌های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو‌های پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودرو‌هایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

از آنجاکه آلمان که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین کشور‌های اروپایی به شمار می‌رود و میزبان شرکت‌های خودروسازی بزرگی همچون دایملر (شرکت مادر مرسدس بنز)، بی. ام. و، فولکس واگن و آئودی است، بازار خودروی بسیار ارزشمند و پراهمیتی در جهان دارد و بسیاری از خودروسازان موفقیت در بازار این کشور را به منزله موفقیت در کل اروپا تلقی می‌کنند.

آمار‌های منتشر شده نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر علی‌الخصوص از سال ۲۰۱۷ به بعد، میزان محبوبیت و استقبال شهروندان اروپایی از خودرو‌های برقی و الکتریکی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است به گونه‌ای که در پنج ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی، مجموع و تعداد کل خودرو‌های الکتریکی فروخته شده در آلمان، ۲۵ هزار و ۲۹۹ دستگاه گزارش و اعلام شده است.

۱. تسلا

۲. رنو

۳. بی. ام؛ و
۴. اسمارت

۵. فولکس واگن

۶. هیوندای

۷. آئودی

۸. نیسان

۹. کیا

۱۰. جگوار

۱۱. مرسدس

۱۲. پورشه

۱۳. پژو

۱۴. سیتروئن
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp