آخرین اخبار

خانه / مقالات / نکاتی برای تبدیل‌شدن به یک مدیر خوب

نکاتی برای تبدیل‌شدن به یک مدیر خوب

روش‌های مختلفی برای پیشرفت مهارت‌های مدیریتی وجود دارد:

ارتباطات (Communicate): داشتن ارتباط با تیم بسیار مهم است و با این کار می‌توان از نیازهای آن‌ها مطلع شد، پیشرفت آن‌ها را بررسی کرد و به آن‌ها در رسیدن به اهداف کمک کرد.

مثبت بودن (Be positive): شما باید یک نمونه خوب برای تیمتان باشید. حین تعامل با تیم، مثبت باشید تا آن‌ها بتوانند ارتباط خوب و راحتی با شما برقرار کنند.
آموزش به هنگام ضرورت (Train when needed): مهارت‌های تیم خود را ارزیابی کنید و ببینید که کدام قسمت‌ها نیاز به آموزش و تمرین دارند. آموزش به تیم شما اجازه می‌دهد تا مهارت‌های جدیدی را به دست آورند و موجب رشد شرکت شوند.

همکاری (Collaborate): به عنوان یک مدیر باید بتوانید وظایف را به افراد محول کنید اما می‌توانید در رسیدن به اهداف، کنار آن‌ها کار کنید. همکاری با تیم به شما اجازه می‌دهد تا نقاط لازم برای فعالیت به صورت تکی یا گروهی را شناسایی کرده و به تیم کمک کنید.

تمرین (Practice): شاید بهترین روش برای رسیدن به مهارت‌های جدید، تمرین کردن در شرایط واقعی باشد. به دست‌آوردن مهارت‌های شغلی به شما کمک می‌کند تا از نردبان پیشرفت و ترفیع، بهتر بالا بروید. بهترین نمایش خود را برای تیم انجام دهید، به عنوان یک رهبر عمل کنید و با تیم خود با عدالت رفتار کنید.

 

منبع : ایران مدیر

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp