آخرین اخبار

خانه / اخبار / نصب تجهیزات عزاداری به شبکه های برق

نصب تجهیزات عزاداری به شبکه های برق

به گزارش پایگاه خبری نقل روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) بر رعایت اصول ایمنی در مساجد ، حسینه ها و هیئت های عزاداری تاکید کرد و گفت : نصب تجهیزات عزاداری به تاسیسات شبکه های برق ، خطر بروز حوادث را در پی دارد.

وی در ادامه این خبر با اشاره به اینکه شبکه های برق رسانی عایق نیستند افزود : نزدیک کردن اجسام به حریم شبکه های برق رسانی جهت برپایی تکایا و نصب داربست ،خطر برق گرفتگی و ایجاد حادثه را تشدید می کند.

مهندس فرهزاد با تاکید بر اینکه پایه ها و تجهیزات برق رسانی محل مناسبی برای نصب پرچم و وسایل عزاداری نیست ، از مسئولین هیئت ها خواست به منظور حفظ جان خود وسایر شهروندان و جلوگیری از وقع حوادث ناگوار ، از نصب هرگونه تجهیزات به پایه ها و تاسیسات برق رسانی خودداری کنند.

وی در پایان این خبر خاطر نشان کرد : مسئولین هیئت ها می توانند جهت برقراری انشعاب موقت برق به امور برق محل سکونت خود مراجعه نموده و نسبت به اخذ انشعاب اقدام نمایند ودر صورت وقوع هرگونه حادثه احتمالی مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریتهای برق با شماره ۱۲۱ ، گزارش نمایند.

 

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp