آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / مسدودسازی حساب صنعت برق کشور رفع شد

مسدودسازی حساب صنعت برق کشور رفع شد

پیگیریها حاکی از این است که مسدودی چندساعته حساب‌های صنعت برق رفع شد و متولیان صنعت برق از برقرار بودن حساب‌ها و امکان دریافت پول از حساب‌های مختلف صنعت برق خبر داده اند.
پیگیریها حاکی از این است که مسدودی چندساعته حساب‌های صنعت برق رفع شده و متولیان صنعت برق از برقرار بودن حساب‌ها و امکان دریافت پول از حساب‌های مختلف صنعت برق خبر داده اند.

حساب‌های صنعت برق کشور برای چندساعت مسدود شد و مدیران برخی شرکت‌های برق در بخش تولید و توزیع از عدم امکان پرداخت حقوق کارکنان خود ناشی از این اختلال خبر دادند.

پیگیری‌های تکمیلی حاکی از این است که این مسدودی چندساعته، اکنون رفع شده و متولیان صنعت برق از برقرار بودن حساب‌ها و امکان دریافت پول از حساب‌های مختلف صنعت برق خبر داده اند.

محمودرضا حقی فام معاون هماهنگی توزیع شرکت مادرتخصصی توانیر گفت: اکنون هیچ اختلال و مسدودی در حساب‌های شرکت توانیر نداریم و تمامی حساب‌ها باز است و بدون مشکل پرداخت‌ها انجام می‌شود.

به گزارش برق نیوز، مسدود شدن چندساعته حساب‌های صنعت برق به دنبال یک مشکل اداری – مالی و یا عدم هماهنگی سازمان امور مالیاتی و شرکت توانیر رخ داده بود که با پیگیری سریع مدیران این شرکت، رفع شد.

منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp