آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / مدیر عامل جدید برق منطقه ای خراسان و توزیع برق خراسان منسوب شدند

مدیر عامل جدید برق منطقه ای خراسان و توزیع برق خراسان منسوب شدند

همزمان با سفر وزیر نیرو به خراسان رضوی و در مراسمی با حضور مقامات ارشد این استان، مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی منصوب شدند. قبلا برای این سمت‌ها فراخوان عمومی صادر شده بود. همچنین در این مراسم مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی نیز منصوب شد.
در سفر رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان خراسان رضوی، سه مدیرعامل جدید صنعت آب و برق این استان معرفی شدند.
در این سفر با حضور زیر نیرو، استاندار خراسان رضوی و دیگر مقامات ارشد صنعت آب و برق استان، “رضا ریاحی” به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای خراسان، “سیدابراهیم علوی” را به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و “محسن ذبیحی” به‌سمت مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی منصوب شدند.

در این مراسم که در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد با حضور وزیر نیرو احکام انتصاب مدیران‌عامل جدید صنعت آب و برق استان خراسان رضوی اعطا شد و از خدمات مدیرعاملان قبلی تجلیل شد. قبلا برای این سمت‌ها فراخوان عمومی صادر شده بود تا با تکیه بر اصل شایسته گزینی و ایجاد فرصت های برابر این افراد انتخاب شوند.

رضا ریاحی متولد ۱۳۴۴ در شهر مشهد بوده و دارای کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق (گرایش سیستم‌های قدرت) از دانشگاه صنعتی شریف است. ریاحی کارشناسی خود را از دانشگاه چمران اهواز اخذ کرده است.

مدیرعامل جدید شرکت مدیریت شبکه برق ایران مدتی بعنوان مشاور مدیر پروژه‌های صنعتی تهران فعالیت داشته است. وی در شرکت برق منطقه‌ای خراسان بعنوان مدیر دفتر مطالعات شبکه و در شرکت برق منطقه‌ای خراسان بعنوان مدیر دفتر مهندسی نیز فعالیت داشته است.

ریاحی طی حکمی از طرف آقای مهندس حجت مدیرعامل وقت شرکت مدیریت شبکه ایران بعنوان معاون بازار برق ایران این شرکت منصوب شده بود و از بهمن ماه ۹۴ نیز بعنوان مدیرعامل این شرکت ادامه فعالیت داد. اما چند ماه بعدتر در شهریور ۹۵، به یکباره ریاحی از مدیرعاملی شرکت مدیریت شبکه ایران برداشته شد تا همایون حائری به جای وی معرفی و منصوب شود.

ریاحی به خراسان رفت و معاونت برق منطقه‌ای خراسان را عهده دار شد. بعد از انتصاب متولی زاده به مدیرعاملی توانیر، وی به جای متولی زاده بعنوان سرپرست این شرکت منصوب شد و قرار شد تا این انتصاب با اعلام فراخوان عمومی فرم رسمی و مورد نظر وزارت نیرو را بگیرید.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp