آخرین اخبار

خانه / اخبار فناوری اطلاعات / محبوب‌ترین دوربین‌ها و لنزهای سال ۲۰۱۸ از نگاه Lens Rentals

محبوب‌ترین دوربین‌ها و لنزهای سال ۲۰۱۸ از نگاه Lens Rentals

وبسایت لنز رنتال اخیرا فهرست محبوب‌ترین دوربین‌ها و لنزهای سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده که درادامه‌ی مقاله، آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

لنز رنتالز (Lens Rentals) مانند هرسال، امسال نیز فهرست محبوب‌ترین محصولات دنیای عکاسی و فیلم‌برداری را رونمایی کرده است. گفتنی است این وبسایت بزرگ و معتبر درزمینه‌ی اجاره‌ی انواع تجهیزات عکاسی شامل دوربین، لنز، پهپاد و… فعالیت می‌کند.

لنز رنتالز امسال تقریبا تمامی محصولات حوزه‌ی تصویربرداری را دسته‌بندی و محبوب‌ترین آن‌ها را اعلام کرده است. محصولاتی که درادامه مشاهده می‌کنید، کاربران این وبسایت بیشتر از هر محصول دیگری در سال ۲۰۱۸ اجاره کرده‌اند.

بررسی فهرست منتشرشده‌ی لنز رنتال را با دوربین‌ها آغاز می‌کنیم. امسال نیز همچون سال گذشته، کانن در صدر جدول جای گرفته و به‌دنبال آن شرکت‌های سونی و نیکون به‌ترتیب رده‌های دوم و سوم را ازآنِ خود کرده‌اند.

بااین‌حال، سهم کانن درمقایسه‌با سال گذشته با کاهشی حدودا ۳درصدی مواجه شده و از ۴۴.۹۰درصد به ۴۱.۵۷درصد رسیده است. این درحالی است که سهم دو شرکت سونی و نیکون درمقایسه‌با سال پیش با رشد مواجه شده است. طبق اطلاعات رسمی، سهم سونی در یک سال اخیر از ۲۴.۶۷درصد به ۲۶.۳۱درصد و سهم نیکون در همین بازه‌ی زمانی، از ۱۵.۰۶درصد به ۱۵.۲۸درصد رسیده است.

نکته‌ی حائز اهمیت این است که آمار و ارقام فعلی، تا پیش از عرضه‌ی عمومی دوربین‌های فول‌فریم بدون آینه‌ی جدید نیکون و کانن جمع‌آوری شده است. لنز رنتالز می‌گوید محبوبیت دوربین EOS R کانن تقریبا دوبرابر بیشتر از دوربین‌های Z6 و Z7 نیکون بوده است.

منبع: زومیت

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp