آخرین اخبار

خانه / مقالات / قیمت انواع دیزل ژنراتور

قیمت انواع دیزل ژنراتور

موتور ژنراتور‌های تولید کننده برق، که با سوخت دیزلی کار می‌کنند دیزل ژنراتور نام دارند. این مولد‌ها از ظرفیت ۱ کیلوولت آمپر تا ظرفیت‌های بزرگ در دسترس هستند که ظرفیت‌های کوچک برای تامین بار‌های کوچک مانند مصارف خانگی و یا واحد‌های تجاری کوچک قابل استفاده اند. برای تامین ساختمان‌های اداری بزرگ و یا کارخانه‌ها از ظرفیت‌های مگاواتی این ژنراتور‌ها می‌توان بهره برد. با توجه به نیاز بدون وقفه و با قابلیت اطمینان بالا به برق استفاده از تولید کنندگان برق بصورت پشتیبان و یا بصورت قابل حمل به یک امر اساسی تبدیل شده است. دیزل ژنراتور‌ها با تامین برق مصرف کننده بصورت بدون وقفه و با هزینه تمام شده کمتر از ژنراتور های گازی از محبوبیت زیادی برخوردارند.
خرید و تامین ژنراتور برای واحد مسکونی، تجاری ویا صنعتی از مهم‌ترین تصمیمات سرمایه گذار است و انتخاب صحیح از خسارت‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد. نکاتی که باید هنگام خرید یک دیزل ژنراتور بخاطر داشته باشیم به شرح زیر است:

نوع فاز بهره برداری (یک فاز یا سه فاز)
محل بهره برداری از دیزل ژنراتور
نوع بهره برداری (اضطراری یا دائمی)

 

در برخی موارد خرید ژنراتور بخاطر قیمت بالا و نبودن گرانتی قابل اعتماد و عدم وجود خدمات پس از فروش برای بسیاری از سرمایه گذاران به چالش تبدیل شده است که میتوان با اقدام به اجاره ژنراتور‌ها به حل این مسئله پرداخت.
هزینه اجاره دیزل ژنراتور به عوامل زیر بستگی دارد:

ظرفیت انتخاب شده
تعداد شیفت‌هایی که دستگاه بهره بردار خواهد شد
سری ساخت

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp