آخرین اخبار

خانه / دسته بندی نشده / فلاحتیان معاون وزیر نفت شد

فلاحتیان معاون وزیر نفت شد

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت طی حکمی هوشنگ فلاحتیان، را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت منصوب کرد.

یژن نامدار زنگنه، وزیر نفت طی حکمی هوشنگ فلاحتیان، را به‌عنوان معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت منصوب کرد.

فلاحتیان جایگزین مهدی رحمتی شد که با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از این وزارت خانه خارج شد.

هوشنگ فلاحتیان متولد شهر اصفهان می‌باشد. وی پیش از این به عنوان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی ، مدیر نیروگاه هسا، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای اصفهان، رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر، رئیس مجمع شرکت مدیریت شبکه برق ایران،رئیس هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی،عضو هیئت مدیره شرکت مپنا در صنعت برق مشغول به فعالیت بوده‌است.

هم اکنون نیز به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور آب و برق می باشد .وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی با کسب رتبه نخست از مؤسسه تحقیقات و مدیریت و کارشناسی مهندسی مکانیک با کسب رتبه نخست از دانشگاه صنعتی اصفهان است.

فلاحتیان پیش از این، سابقه و تجربه‌ای در حوزه نفت نداشته است. ولی پیش از این نیز افرادی از وزارت نیرو در وزارت نفت به کار گرفته شده بودند برای مثال محمد ملاکی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بوده است و قبل تر مسوولیت معاونت وزیر نفت در امور برنامه ‌ریزی را برعهده داشت و پیش‌از ورود به صنعت نفت نیز به ‌عنوان معاون وزیر نیرو در امور برق و مدیرعامل شرکت توانیر انجام وظیفه‌ می‌کرد.

منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp