آخرین اخبار

خانه / اخبار / عرضه جهانی ردمی نوت ۷ شیائومی به مرز ۴ میلیون دستگاه رسید

عرضه جهانی ردمی نوت ۷ شیائومی به مرز ۴ میلیون دستگاه رسید

در تاریخ ۲۰ دی‌ماه، ردمی نوت ۷، ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با اسنپدراگون ۶۶۰ از راه رسید. از زمان رونمایی انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند فروش خوبی را از آن خود کند، ولی آخرین آمارهای منتشرشده از عرضه‌ی جهانی ردمی نوت ۷ واقعا چشمگیر و هیجان‌انگیز است.

براساس اعلام شیائومی، تاکنون بیش از ۴ میلیون دستگاه گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ شیائومی به بازارهای جهانی عرضه شده است. این بدان معنی است که از تاریخ رونمایی دستگاه در ماه ژانویه ( دی‌ماه) تاکنون، درهر ماه به‌صورت متوسط ۱.۳ میلیون دستگاه به بازار عرضه شده است.
شیائومی پیش‌تر تاکید کرده بود که قصد دارد ۴ میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ شیائومی تا ۱۱ فروردین‌ماه برابر با ۲۹ ماه مارس به‌فروش برساند. البته شرکت شیائومی معلوم نکرده بود که آمار عرضه‌ی ۴ میلیونی، گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ پرو را نیز مد نظر گرفته است یا خیر. ولی به‌نظر می‌رسد غول فناوری چینی در محاسبات خود فروش ردمی نوت ۷ پرو را نیز مد نظر دارد. اوایل اسفندماه، ردمی نوت ۷ پرو با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. ردمی نوت ۷ دارای عمر باتری مناسبی و عملکرد دوربین فوق‌العاده خوبی است که توانست در ماه اول، به رکورد فروش یک میلیونی دست پیدا کند.
منبع: زومیت

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp