آخرین اخبار

خانه / مقالات / سیستمهای قدرت کامینز

سیستمهای قدرت کامینز

سیستمهای قدرت کامینز

کامینز، یکی از رهبران جهانی در طراحی و ساخت تجهیزات تولید برق است، از جمله PowerCommand ™ standby و سیستم های قدرت اولیه.

تمام جنبه های طراحی، ساخت و سرویس مجموعه ژنراتور در یک شرکت به هم پیوسته است. تمام اجزای اصلی – موتور، جرثقیل و سیستم های کنترل – توسط Cummins تولید می شود. این روش مجتمع به این معنی است که هر عنصر از یک مجموعه تولیدی، از ابتدا طوری طراحی می شود تا بتواند در هماهنگی کامل با قطعات دیگر کار کند.

مناسب برای مناطق:

تجاری صنعتی، مراکز تجاری سیار، مراکز مبادلات اطلاعات(data center)، مناطق صنعتی تجاری با HP بالا، پشتیبانی منزل، کاربردهای دریایی برای حمل جنس، منازل مسکونی موتوری قابل حمل، اجاره ای، پشتیبانی مراکز شغلی کوچک، مراکز تلکام.

قطعات و المانهای مورد نیاز:

تولیدکنندگان موتور در سراسر جهان قطعات Cummins را برای ساختن محصولات خود استفاده می کنند. ترکیب منحصر به فرد ما از اجزای پیشرو در صنعت به تولیدکنندگان قدرت، بیش از انتظارات مشتریان برای عملکرد، بهره وری و قابلیت اطمینان است.

فن آوری اجزای Cummins، دیزل ژنراتور کامینز موفقیت های کاربران نصب کننده و کاربران نهایی را با ارائه راه حل های یکپارچه برای سیستم های حمل و نقل هوا، سوخت و سیستم پس از اجرا و عملیات تضمین می کند که این موفقیتها با قابلیت های الکترونیکی ما افزایش یافته است. راه حل های یکپارچه سازی با حداکثر بهره وری و کمک به پیشگام بودن در آینده فن آوری مولفه موتور، ایجاد رابطه همکاری و استقبال از خواسته های مشتری در حال حاضر و در آینده از جمله دیگر فعالیتهای ماست.

قدرت تحویلی:

کامینز پیشرو در تامین قدرت الکتریکی در بازارهای تجاری و صنعتی ما خواهد بود، همانطور که ما رهبرمان در محصولات دیزلی و گاز طبیعی است.

کامینز حل قدرت الکتریکی و همچنین برخی از مهم ترین اجزای سازنده را که بیشترین تاثیر را بر عملکرد، کیفیت و قدرت سیستم دارند و بیشترین ارزش را برای مشتریان ما را دارند را به ارمغان می آورد. دیزل ژنراتور کامینز سیستم باتری الکتریکی باتری (BEV) در سال ۲۰۱۹ برای اتوبوس راه اندازی می شود و سیستم ماشینی برق مستقیم (REEV) ما در سال ۲۰۲۰ برای اتوبوس راه اندازی می شود.

مشاهده محصولات بیشتر دیزل ژنراتور کامینز :

دیزل نیرو

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp