آخرین اخبار

خانه / دسته بندی نشده / سهم وزارت نیرو از آزمون استخدامی فراگیر ششم

سهم وزارت نیرو از آزمون استخدامی فراگیر ششم

سهم وزارت نیرو در ششمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی ۲۷۹ نفر خواهد بود که برگزیدگان در شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور و ۳۱ شرکت آب و فاضلاب روستایی استخدام خواهند شد.

شروع ثبت‌نام این دوره از آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی تاریخ ۳۰ دی‌ماه سال جاری و تاریخ آزمون ششم نیز هفدهم اسفندماه امسال خواهد بود.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه‌های استخدامی از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر هر یک از سهمیه‌های ۲۵ درصد و پنج درصد بر اساس نمره مکتسبه امتحان مشترک فراگیر به میزان دو برابر جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می‌پذیرد.

جذب معلولین (با ارائه معرفی‌نامه از بهزیستی) از محل سهمیه استخدامی (سه درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفا از طریق شرکت در امتحان مشترک فراگیر، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول (در هر یک از مجوز‌های کلی سازمان اداری و استخدامی کشور به دستگاه‌های اجرایی) براساس نمره مکتسبه در امتحان مشترک فراگیر و به میزان حداکثر دو برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی صورت می‌پذیرد.

مابقی نیاز‌های استخدامی به داوطلبان آزاد اختصاص می‌یابد که انتخاب افراد به میزان چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک صرفا از بین داوطلبانی که حد نصاب را کسب کرده‎‌اند صورت می‌گیرد و افراد به تعداد دو یا سه برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبه‌های استخدامی معرفی می‌گردند.

مجری ششمین آزمون مشترک دستگاه‌های اجرایی جهاد دانشگاهی بوده و نشانی سایت این دوره از آزمون نیز www.hrtc.ir است.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp