آخرین اخبار

خانه / اخبار / زلزله برق برخی از مناطق گچساران را قطع کرد

زلزله برق برخی از مناطق گچساران را قطع کرد

فرماندار گچساران گفت: زلزله ۵.۲ریشتری چرام در این گچساران هم احساس شد و گزارش‌های دریافتی از قطع برق برخی مناطق شهرستان خبر می‌دهد.

علی خوان پایه افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر وارد شدن خسارت جانی و مالی ناشی از این زلزله در شهرستان گچساران دریافت نشده است.

وی ادامه داد: بدنبال وقوع زمین لرزه در چرام در ۲۶ کیلومتری دوگنبدان، ستاد بحران و نیرو‌های امدادی شهرستان گچساران هم اکنون به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

خوان پایه اظهار داشت: زلزله موجب قطع برق برخی از مناطق این شهرستان شده که نیرو‌های شرکت برق در تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستند.

وی گفت:: بر اثر زمین لرزه بخشی از کوه در منطقه دیل در محور گچساران به چرام ریزش کرده، اما خسارت جانی در پی نداشته و گروه‌های راهداری برای جمع آوری سنگ‌ها از سطح جاده به محل اعزام شدند.

فرماندار گچساران شایعه تخلیه برخی روستا‌های شهرستان را تکذیب کرد و گفت: با توجه به اینکه کانون زمین لرزه خارج از شهرستان گچساران بوده تاکنون گزارش از خسارت‌های احتمالی به ستاد بحران اعلام نشده است.

شدت زمین لرزه در شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران به حدی بوده که مردم وحشت زده به خیابان‌ها ریختند.

در اولین دقایق بامداد دوشنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp