آخرین اخبار

خانه / مقالات / دیزل پرکینز و کاربرد آن

دیزل پرکینز و کاربرد آن

اگر به دنبال موتور دیزل قدرتمندی هستید که در شرایط سخت برای شما کار کند و تحت فشار‌های بالا دوام بیاورد می‌توان گفت بهترین انتخاب موتور دیزل پرکینز است. عملکرد و کارایی بالا بعلاوه قابلیت اطمینان و ایمنی و استانداردهای سختگیرانه در مورد موتور دیزل پرکینز زبانزد است. ژنراتورهای قدرتمندی که می‌توانند با مدیریت هزینه‌ها و تولید میزان انرژی مورد نظر آنچه برای مجموعه شما لازم است را تولید کنند. از نظر طراحی بسیار جمع و جور کار شده و کمترین فضا را از محیط اطراف اشغال می‌کند. دیزل پرکینز حدود ۸۰ سال در زمینه تولید انواع موتورهای دیزل قدمت دارد و در سراسر جهان به یکی از معتبرترین برندها تبدیل شده است.

دیزل پرکینز چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای کسانی که در صنایع و حرفه خود با انواع موتورهای ژنراتور سر و کار دارند قطعاً نام دیزل پرکینز برایشان معنا و مفهومی آشنا دارد. در ابتدای مطلب خود باید بگوییم دیزل پرکینز نسل جدید موتور ژنراتور می باشد که توسط یکی از شرکت های وابسته به کاترپیلار بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است. این موتور همان طور که از نامش پیدا است یک سیستم احتراقی است با آخرین میزان محدودیت های آلایندگی به بازارهای مختلف عرضه شده است. به همین جهت با حضور قوی خود، سهم بزرگی از بازار صنایع مختلف را بر عهده دارد. در ادامه مطلب شما را با آنچه که مربوط به دیزل پرکینز است آشنا می کنیم.

معرفی موتور دیزل پرکینز :

موتور دیزل پرکینز با سرعت عمل بالا، یکی از انواع موتورهای درجه یک ساخت کشور انگلستان است که به منظور تسهیل و تسریع در امورات صنایع مختلف وارد بازار شده است. دیزل پرکینز با داشتن حجمی معادل ۲٫۲ لیتر، یک دستگاه چهار سیلندره می باشد که از آن در جهت مصارف مختلف اعم از صنعتی، کشاورزی، راه سازی، ساختمانی و بسیاری مکان های دیگر بهره برداری می شود. دیزل پرکینز برای اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۹۳۲ آغاز نمود. سری اول آن در ابتدا توسط یک شرکت معتبر چینی خریداری شد. جالب است بدانید که در آن زمان دیزل پرکینز به کمک هندل تعبیه شده روشن و شروع به کار می کرد. همچنین در آن زمان دیزل پرکینز فاقد سیستم گاورنر جهت تنظیم دور موتور بود.

اما به خاطر داشتن موتورهای کوچک سری ۴۰۰ دیزل پرکینز نیز به واسطه قدرت و عملکرد بالای آن، شرکت خریدار به آسانی از این موتور در تجهیزات الکترونیکی خود استفاده می کند.امروزه این سیستم ژنراتوری با داشتن سیستم مدیریت الکترونیکی بسیار کارآمد و دقت عمل بالا در راندمان و کارایی توانسته توجه بسیاری از خریداران مختلف در سراسر دنیا را به سمت خود جلب نماید. آنچه که امروزه از دیزل پرکینز پرقدرت می بینید بیش از ۶۵۰ صنایع متنوع و مختلف در دنیا از این نمونه استفاده می گردد.

 

 

منبع : سعدی کو

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp