آخرین اخبار

خانه / معرفی محصولات / تست فنی کنتور EDMI مدل MK6E به همراه آموزش اتصال به کنتور – قسمت دوم

تست فنی کنتور EDMI مدل MK6E به همراه آموزش اتصال به کنتور – قسمت دوم

قسمت دوم تست فنی کنتور edmi در آزمایشگاه شرکت فن آوران صانع شرق

آموزش اتصال کنتور به کامپیوتر و فعالسازی کنتور جهت برقراری ارتباط با آن

 

مرحله پنج : برای کانکت شدن به کنتور EDMI از طریق لپ تاپ همانطور که مشاهده می نمایید به یک پورت نوری نیاز داریم. ما از پورت نوری یا Optic شرکت EDMI استفاده می نماییم اما سایر پورت های نوری شرکت های دیگر نیز قابلیت اتصال به این کنتور را دارند. پورت نوری ما دارای رابط USB می باشد اما اگر پورت اپتیک دارای رابط RSX32 داشته باشید از طریق یک کانورتر می توانید از آن استفاده کنید. ابتدا رابط USB را متصل می نماییم و سپس پورت اپتیک مگنتی را به کنتور متصل می کنیم.

مرحله شش : از طریق نرم افزار EziView متعلق به شرکت EDMI موارد کانفیگ و تنظیمات کنتور را انجام می دهیم اما قبل از آن به یک کد راه اندازی یا CD-Key جهت فعالسازی کنتور EDMI مدل MK6E نیاز داریم که بر اساس شماره سریال کنتور و منطقه ای که کنتور قرار است در آنجا نصب و استفاده شود این کد راه اندازی را باید از تامین کننده دریافت کنیم. بعد از باز شدن نرم افزار EziView قسمت Username عبارت edmi نوشته شده صحیح است و Password عبارت imdeimde یا همان برعکس عبارت edmi با حروف کوچک و دوبار پشت سر هم می باشد. بعد از وارد کردن پسورد دکمه Ok را میزنیم.

مرحله هفت : در این مرحله همانطور که مشاهده می نمایید از طریق نرم افزار EziView یک سایت جدید ایجاد می کنیم. برای این منظور بر روی قسمت Local کلیک راست کرده و گزینه New را انتخاب می نماییم. سایت جدید به انتهای لیست با نام پیش فرض اضافه می شود که با کلیک راست روی آن می توانید نام آن را عوض کنید. اگر برای یک پروژه یا سایت از چند کنتور استفاده می کنید می توانید با کلیک راست بر روی سایت ایجاد شده دوباره گزینه New را انتخاب نمایید و به این ترتیب لیست کنتور های این پروژه را به عنوان مثال بر اساس شماره سریال یا لیست تابلو هایی که دارید وارد نمایید.

مرحله هشت : بعد از تعریف لیست کنتور ها در نرم افزار EziView از نوار بالای نرم افزار از قسمت Tools گزینه CD Key را انتخاب نمایید و CD Key تهیه شده را وارد نمایید و OK کنید. بعد از فعالسازی کنتور همانطور که مشاهده میکنید با کلیک راست بر روی کنتور مورد نظر ابتدا گزینه Map Site را انتخاب نمایید و سپس مجددا گزینه Connect را بزنید تا اتصال به کنتور برقرار شود.

 

جهت استعلام قیمت و موجودی و خرید کنتور EDMI به فروشگاه آنلاین کالاسان مراجعه فرمایید :
https://onlinekalasan.com/store/shop/?p=13186
مشاوره و خرید تلفنی : ۰۹۱۵۲۷۲۴۰۴۰ و یا ۰۵۱۳۵۲۴۳۵۲۲ داخلی ۳۳ و ۳۴

 

آنپک و تست فنی کنتور EDMI‌ مدل MK6E در آزمایشگاه مجهز شرکت فن آوران صانع شرق در دو قسمت با توضیحات کامل فنی جهت اتصال کنتور به لپ تاپ یا کامپیوتر و تنظیمات نرم افزار EziView جهت فعالسازی و استفاده از کنتور برای متخصصان و همکاران گرامی فراهم شده است که از طریق لینک های زیر می توانید قسمت اول تست فنی و همچنین ویدیو توضیحات و آنباکس کامل کنتور ای دی ام آی را مشاهده نمایید :‌

تست فنی کنتور EDMI مدل MK6E به همراه آموزش اتصال به کنتور – قسمت اول

تست فنی کنتور edmi مدل mk6e

معرفی و آنباکس کنتور EDMI مدل MK6E توسط آنلاین کالاسان

آنباکس کنتور Edmi مدل Mk6e

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp