آخرین اخبار

خانه / اخبار / برگزاری ستاد مدیریت بحران آب و برق استان لرستان با حضور حائری

برگزاری ستاد مدیریت بحران آب و برق استان لرستان با حضور حائری

ذو جلسه ستاد مدیریت بحران آب و برق استان لرستان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون وزیر نیرو در امور برق و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
صبح امروز (پنج‌شنبه) “همایون حائری” معاون وزیر نیرو در امور برق با همراهی “حمیدرضا جانباز” مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور، به‌منظور نظارت بر روند بازسازی خطوط برق و آب مناطق سیل‌زده استان لرستان عازم شهر‌های پلدختر و معمولان شدند.

ذو جلسه ستاد مدیریت بحران آب و برق استان لرستان با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حائری معاون وزیر نیرو در امور برق، جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و هیات همراه از تهران، استاندار و نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل حوزه نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیران عامل آب و فاضلاب روستایی لرستان و برق استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در این جلسات تاکید شد، لازم است ملزومات مورد نیاز برای بازسازی تاسیسات آب و برق به سرعت با کمک استان‌های معین تامین شود و هماهنگی لازم برای تسریع در ارائه خدمات امدادی و برقراری خدمات زیربنایی در مناطق آسیب دیده از سیل به عمل خواهد آمد.

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp