آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / برگزاری آزمون استخدامی ویژه ی شرکت های دلتی وزارت نیرو در بهار ۹۲

برگزاری آزمون استخدامی ویژه ی شرکت های دلتی وزارت نیرو در بهار ۹۲

آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو ویژه شرکت‌های دولتی که قرار بود همزمان با ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرائی در سال ۹۷ برگزار گردد، به بهار سال آینده موکول شد.
از میان شرکت‌های مختلف آب و برق زیرمجموعه وزارت نیرو، تنها شرکت مادرتخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرائی که قرار است در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردد استخدامی خواهد داشت که البته به نظر نمی‌رسد تعداد این استخدام زیاد باشد.

بر اساس پیگیری انجام شده، آزمون استخدامی جدید وزارت نیرو ویژه شرکت‌های دولتی این وزارتخانه، بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

نیاز‌های استخدامی از سراسر کشور جمع آوری شده است و به حد نصاب برای برگزاری آزمون رسیده است، اما تعداد بالای استخدامی‌ها و نردیکی این آزمون به آزمون قبلی موجب شده تا اوایل سال آینده ازمون جدید شرکت‌های دولتی وزارت نیرو توسط سامان سنجش برگزار گردد.

قبلا علی اکبر مهاجری معاون منابع انسانی و تحقیقات وزارت نیرو از استخدامی جدید وزارت نیرو در بخش دولتی این وزارتخانه تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده همزمان با سایر دستگاه‌های دولتی خبر داده بود و پیش بینی کرده بیش از ۷۰۰ نفر در این ازمون استخدام شوند.

وزارت نیرو امسال در تاریخ ۲۶ مهرماه ۹۷ و سال گذشته ۳ شهریورماه در بخش شرکت‌های وابسته (غیردولتی) وزارت نیرو نظر شرکت‌های توزیع نیروی برق، نیروگاه ها، شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و… استخدامی داشته است، اما از دو سال قبل تاکنون آزمون استخدامی برای شرکت‌های دولتی (تابعه) نظیر شرکت‌های برق منطقه‌ای و آب منطقه ای، شرکت‌های مادرتخصصی توانیر و آب و فاضلابی کشوری و برق حرارتی و همچنین حوزه‌های ستادی خود وزارت نیرو و شرکت مدیریت شبکه برق ایران و… برگزار نکرده است.
منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp