آخرین اخبار

خانه / دسته بندی نشده / برترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه لینکدین

برترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۸ از نگاه لینکدین

شبکه‌ی اجتماعی کسب و کار لینکدین در جدیدترین رتبه‌بندی، شرکت‌های جدیدی که در مسیر نوآورانه‌ی خود پیشرو هستند را معرفی کرده است.

با پیشرفت فناوری، قاعده‌ی بازی در همه‌ی حوزه‌ها تغییر کرده است. امروزه بازیگران اصلی اقتصاد دنیا، غول‌های سنتی سابق مانند صنایع نفت و گاز نیستند. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت برای آشنایی با مدل‌های جدید کسب و کار ۱۰ شرکت برتر سال ۲۰۱۸ که تاثیر زیادی در حوزه‌ی فعالیت خود داشته‌اند، آشنا می‌شویم.

 

حمل و نقل

شرکت تاکسی‌رانی لیفت با سهم ۳۵ درصدی از بازار حمل و نقل در بالاترین رتبه‌ قرار دارد. لیفت اوایل این هفته در افتتاح شعبه‌ی جدید در کلرادو از رقیب اصلی خود اوبر، پیش‌دستی کرد. لیفت رقیب مهمی در برابر خود دارد اما در این فهرست تاثیر آن بیش‌تر احساس می‌شود.

 

استارتاپ اشتراک اسکوتر Bird با ارزش ۲ میلیارد دلاری که توسط تروایس واندر‌زاندن بنیان‌گذاری شده در رتبه‌ پنجم قرار دارد. واندرزواندن سابقه‌ی کار به عنوان مدیر اجرایی در شرکت‌های لیفت و اوبر را در کارنامه‌ی خود دارد. رتبه‌ی نهم متعلق به Aurora از فعالان صنعت خودرو‌های خودران است.

 

استارتاپ‌های برتر ۲۰۱۸

 

غذایی – بهداشتی

در رتبه‌‌ دوم شرکت‌ بستنی‌سازی Halo Top است. استارتاپ ۶ ساله‌ای با مدل کارمندیِ دور‌کار که رکورد فروش تابستان امسالش برای شرکت‌های رقیبی مانند Ben & Jerys و Haagen-Daaz دست نیافتنی بود. از این دسته، شرکت تولید لوازم آرایشی Glossier نیز در رده‌بندی هشتم قرار گرفته است.

 

مالی

رتبه‌ی سوم متعلق به استارتاپ ۶ ساله‌ی خدمات مبادله‌ی ارز‌های رمز‌نگاری شده و کیف‌پول دیجیتالی Coinbase است. پس از آن استارتاپ پرداخت مبتنی‌ بر بلاک‌چین Riple در رتبه‌ی هفتم قرار گرفته است. با نگاهی با لیست برترین استارتاپ‌ها، تاثیر خدمات فناوری اطلاعات بر تحول بستر‌های اقتصادی به خوبی مشخص می‌شود.

 

فناوری

شرکت داده‌کاوری و یادگیری ماشین Noodle.ai که با تحلیل اطلاعات آماری، مدیران کسب و کار‌ را در تصمیم‌گیری بهتر یاری می‌‌کند، در رتبه‌ چهارم قرار دارد. در نهایت رتبه دهم متعلق به شرکت Rubrik از شرکت‌های فعال در امنیت دیجیتال و رمز‌گذاری اطلاعات در سرور‌های ابری است.

منبع : زومیت

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp