آخرین اخبار

خانه / مقالات / ایجاد یک وب سایت برای کسب وکار تنها شروع کار است

ایجاد یک وب سایت برای کسب وکار تنها شروع کار است

 

بهترین وبسایت های کسب کار می توانند به خوبی به شما در مورد وبسایت ها توضیح دهند. اگر صاحب کسب کاری کوچک هستید و وبسایتتان شامل تمام عناصر اصلی مانند طراحی مناسب، سهولت استفاده و بارگذاری سریع و… می باشد، احتمالا احساس خوبی راجع به آن دارید و به دنبال رفتن به بخش های دیگری از کسب کار هستید. با این حال، نزدیک بودن به وبسایت و کارتان بسیار مهم است، زیرا ممکن است یک لحظه تمام چیزی که دارید از دست برود.

بنابراین حفظ موثر یک وبسایت کسب وکار نیاز به سعی و تلاش دارد. در ادامه به برخی از این مسائل کلیدی خواهیم پرداخت:

به روزرسانی

زمانی که یک مشتری وبسایت شما را بازدید می کند، انتظار دارد که مطالب آن به طور کامل به روز باشند. بودن طولانی مدت تبلیغات یکسان بر روی وبسایت نشانه ی غیرحرفه ای بودن است. همچنین اگر در وبسایتتان وبلاگ دارید، قرارندادن مطالب جدید تاثیر منفی خواهد گذاشت.

شما باید راهی را پیدا کنید که وبسایتان به طور مرتب در حال بروزرسانی باشد. این بدین معنی است که دائما در حال ایجاد طرح و مطالب جدید باشید. اگر خودتان مشغول هستید بهتر است فردی را برای این منظور استخدام کنید.

نظرات بازخورد

یکی از نشانه های وبسایت کسب و کار موثر این است که اجازه می دهند مشتریان با صاحبان کسب و کار در تماس باشند.این می تواند یک صفحه ی پیشنهادات باشد و یا بخش نظرات در وبلاگ باشد. همچنین به اینگونه نظرات می بایست سریع و به موقع پاسخ دهید. از این طریق می توان مشتریان وفادار ایجاد کرد و اگر آن را انجام ندهید مشتریان تصور خواهند کرد که شما به آن ها اهمیت نمی دهید.

آیا وبسایت کار می کند؟

اگر لحظه ای وبسایتتان را بررسی نکنید و مشکلی ایجاد شود، بدون شک هرکسی که وبسایتتان را دنبال میکند از خود دور خواهید کرد. همچنین اگر این مشکل مربوط به بخش فروشگاه وبسایت و محصولاتتان باشد، ضرر مالی نیز برایتان خواهد داشت. بنابراین حداقل روزانه آن را بررسی کنید و ببینید که آیا همه چیز درست است یا خیر!؟

بنابراین بعد از ساخت وبسایت زمان استراحت نیست. سعی کنید به وبسایتتان به عنوان یک موجود زنده نگاه کنید که نیاز به مراقبت دارد تا بتواند رشد کند.

منبع

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp