آخرین اخبار

خانه / اخبار الکتریک صنعت / اردکانیان: وزارت نیرو و رسانه ها همکار یک دیگرند

اردکانیان: وزارت نیرو و رسانه ها همکار یک دیگرند

“رضا اردکانیان” در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه به شدت نیازمند ارتباط خوب با مصرف‌کنندگان و متقاضیان هستیم، تصریح کرد: پیش از این دستاورد‌های خوب مشترکی میان وزارت نیرو و رسانه‌ها وجود داشته است، ولی مطمئنا ارتباطات این دو حوزه قابلیت دست‌یابی به شرایط بسیار مناسب‌تری را دارد که این مهم نیازمند احساس یک مسئولیت مشترک و نقش‌های متقابل است. هر چه این احساس قوی‌تر باشد تعریف این نقش‌ها دقیق‌تر صورت خواهد گرفت.

وزیر نیرو تاکید کرد: ما در صورتی در این برنامه موفق خواهیم شد که یک سطح مفاهمه بین ما و مردم برقرار باشد که نقش رسانه‌های دیداری، نوشتاری، شنیداری و فضای مجازی در این عرصه بسیار مهم است.

اردکانیان با تاکید بر اینکه دنیا با شرایط تغییر اقلیم مواجه است، عنوان کرد: ما برای تداوم زندگی و پایداری توسعه در کشورمان بایستی عادات خود به‌ویژه در مصرف منابع مختلف را تغییر داده و با این شرایط سازگار شویم.

وی با تاکید بر اینکه در پی اصلاح ساختاری بخش آب هستیم، گفت: این طرح هم اکنون در مراحل نهایی شدن و تصویب در دولت است. در راستای اجرای این طرح درصدد سبک کردن ستاد‌ها و واگذاری بیشتر اختیار و مسئولیت به استان‌ها هستیم. در کنار اجرای این برنامه کارا‌تر کردن ساختار مدیریت آب ستاد وزارت نیرو نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه وزارت نیرو در گام نخست در حال ادغام شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سراسر کشور است، اضافه کرد: در تلاش برای حرکت در مسیر تمرکززدایی هستیم که این مهم امتیازات فراوانی را برای مردم در پی خواهد داشت.

اردکانیان با اشاره به اینکه سازمان اداری در کشور ما از دو بیماری و عیب مزمن رنج می‌برد، ادامه داد: سیستم کاملا متمرکز و کم اختیار بودن واحد‌های استانی از یک سو و بخشی بودن شدید سازمان‌ها از سوی دیگر ادارات ما را با مسائل مختلفی روبه‌رو کرده است.

منبع: برق نیوز

ثبت دیدگاه

برو بالا
سوالی دارید؟ چت با Whatsapp