آنلاین کالاسان

خرید و فروش تجهیزات صنعت برق کشور

کنتور edmi

کنتور EDMI

کنتور هوشمند EDMI سری MK6E سال ساخت 2019 در واقع نوع پیشرفته تر مدل MK6 با دقت اندازه گیری 0.2 است.
Mk6E یک کنتور با دقت بالا است که در بخش تولید و انتقال انرژی الکتریکی کاربرد دارد.
کنتور MK6E با خروجی قابل تنظیم 1 تا 10 آمپر ،مورد تایید مدیریت شبکه و برق های منطقه ای بوده و به لحاظ فنی آخرین تکنولوژی این سری از کنتورها محسوب میشود.
دارای پورت RS485 , RS232 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را دارد.

رله های کمکی زیمنس SIEMENS

رله های حفاظتی که در پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، پست های برق سیار و یا پست های سیار ….. مورد استفاده قرار میگیرند، همانطور که نام آنها بر می آید، به طور کلی به منظور حفاظت از تجهیزات الکتریکی به کار میروند.
به سخن دیگر ، رله های حفاظتی با نمایش خطای اتفاق افتاده و یا قطع مدار و جداسازی بخش های معیوب از یک سیستم بهم پیوسته و یا شبکه اصلی ، مانع از انتقال عیب به بخش های دیگر شده وبه میزان بسیار زیاد ، تا رفع عیب، به پایداری شبکه کمک میکنند.
حفاظت در برابر اتصال کوتاه در شبکه، از مهمترین ویژگی های رله های پست برق و نیروگاه … است.
از جمله رله های پرکاربرد ، رله های تولید شده شرکت اشنایدر الکتریک و از سری مایکام (MICOM) P120،P121،P122، P123 و P127 ، P921، P632، …. میباشند

simens-products-relay-1
دیسکریپنسی فوجی

کلید دیسکریپنسی فوجی

کلیدهای دیسکرپنسی، عموما برای کنترل دیژنکتورها، سکسیونرهای موتوردار و …. به منظور نمایش وضعیت آنها در دیاگرام ظاهری منقوش بر روی تابلوی فرمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانی که لامپ نشانگر این کلیدها روشن می شود، نمایانگر این منطق است که شرایط قرارگیری کلید در دیاگرام ظاهری با وضعیت واقعیت تجهیز تحت فرمان آن منطبق نیست. 

تست بلاک فوجی

تست بلاک Test block تجهیزی است که امکان تست جهت رله های سیستم را فراهم می‌کند. تست بلاک نياز به بازكردن سيم بندی سيستم‌های حفاظتی را برای تست از بين می‌برد. ايزولاسيون ( جداسازی رله از محيط ) و تست‌های ثانويه بـا تست بلاك، سريع‌تر و آسان‌تر انجام می‌گیرد. این تجهیزات باعث صرفه جویی در وقت، اتصال ایمن و سریع و راحت به دستگاه‌های تست می‌شود.

تست بلاک فوجی
تست بلاک زیمنس SIEMENS

تست بلاک زیمنس SIEMENS

در معرفی تست بلاک Test block باید گفت که امکان تست جهت رله ها و سیستم های حفاظتی اندازه گیری و کنترلی توسط آن فراهم میشود.
این تست بلاک ها در انواع حفاظتی و جریانی/ ولتاژی مورد استفاده قرار میگیرند.
تست بلاک های حفاظتی در مدلهای زیمنس 2RMLG01و اروا MMLG01 تست آسان تر رله های حفاظتی را فراهم میکند بدون اینکه نیاز به باز کردن و جداسازی سیم بندی های رله باشد.
تست بلاک های جریانی / ولتاژی فوجی و انترلک نوع دیگری از تست بلاک هستند که برای تست تجیهزات اندازه گیری و یا کنترلی از جمله آمپرمتر، ولت متر و یا پاورمیتر و کنتور های اندازه گیری از جمله کنتورEDMI از آنها استفاده میشود

تست بلاک اینترلک ABB

تست بلاک Test block امکان تست جهت رله های سیستم را فراهم می کند.تست بلاک نياز به بازكردن سيم بندی سيستمهای حفاظتی را برای تست از بين می برد. ايزولاسيون ( جداسازی رله از محيط ) و تست های ثانويه بـا تست بلاك، سريعتر و آسانتر انجام می گیرد.

جهت خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

تست بلاک اینترلک ABB

درباره ما

آنلاین کالاسان زیر مجموعه شرکت فن آوران صانع شرق با اخذ مجوزهای قانونی لازم ، زمنیه ای مناسب را برای معرفی تمام سازمان ها ، شرکت ها و اشخاص حقیقی در بازار برق ، و همکاری ایشان ، با یکدیگر ایجاد کرده است.

بر چسب ها

رله های کمکی زیمنس , تست بلاک زیمنس , دیسکریپنسی فوجی , تست بلاک فوجی , کنتور edmi , کنتور ,  EDMI , تست بلاک اینترلک abb , رله , زیمنس , تست بلاک , دیسکریپنسی , فوجی FUJI , SIEMENS , ABB

تماس با ما

پشتیبانی : 09152724040

05135243522 داخلی ۳۳ و ۳۴

ساعت تماس : 8:30 الی 16:30 شنبه تا چهارشنبه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سوالی دارید؟ چت با Whatsapp